Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2007 ..::.. 1-2 Mars
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by ColinZeal
Har tagit ledig fredagen.. 16bit lolitas och extrawelt framför allt.
Nåt att se på fredagen? Nån som vet/tycker det?

Gillar man house så absolut, Extrawelt ska bli intressant å se oxo imo

Old Post Feb-24-2007 17:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ColinZeal
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Braxen
Gillar man house så absolut, Extrawelt ska bli intressant å se oxo imo

Ja uhm, electro-house och tech-house går alltid hem.. Så vadå? Har jag någon chans?

Old Post Feb-24-2007 19:32  Sweden
Click Here to See the Profile for ColinZeal Click here to Send ColinZeal a Private Message Visit ColinZeal's homepage! Add ColinZeal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by ColinZeal
Har tagit ledig fredagen.. 16bit lolitas och extrawelt framför allt.
Nåt att se på fredagen? Nån som vet/tycker det?

Jag vet att det är något att se på fredagen och det är Junior Jack och Kid Creme samt även Lee Cabrera. Kommer bli asbra.

Old Post Feb-24-2007 23:16  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Hej

Intresset för DJ-Camp skolan har varit enormt! Vilket är jättekul.
Vi vill meddela att du har fått en plats i DJ skolan.

Det här innebär att du måste anmäla dig på München-Bryggeriet en halvtimme innan skolan startar (dvs. Torsdag klockan 11.30). Har du inte registrerat dig går din plats till automatiskt till nästa i kön.

Se bifogat schema för upplägget på DJ Campen.

Vi ses på torsdag!
Mvh
Dee Jay Promotions & Metro

.. synd att man ska på 'music production on mac' kl 12 och sen 'log pro 7, music production and software instruments' 13.30 och efter det 'reason and logic' och till sist 16.00 'fx and mixing' så det blir tajt att hinna med dj campingen

Old Post Feb-28-2007 15:09  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Dom är ju tyvärr alltid sent ute med info av alla de slag när det gäller SMC... men iaf... här är lite tider att hålla koll på!

TORSDAG

FREDAG

Vad som händer dagtid får ni spana in här

Old Post Feb-28-2007 23:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Shit, hata februari, jag blir helt förvirrad med dagarna. Fattade inte att det var under min lovvecka som denna fest blev av. Nu måste man ju dit. Finns det något förköp kvar?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-01-2007 00:24  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Shit, hata februari, jag blir helt förvirrad med dagarna. Fattade inte att det var under min lovvecka som denna fest blev av. Nu måste man ju dit. Finns det något förköp kvar?

Det lär de göra... ticnet.se !
Lov.... vilket lyxeri!

Old Post Mar-01-2007 07:44  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det lär de göra... ticnet.se !
Lov.... vilket lyxeri!

Lol. steve jag köper biljett nu 20 min innan insläpp på ticnet racar till t centralen för at få tag på den och hänger med =) snacka om sista minuten.

Snowave

Old Post Mar-01-2007 18:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
putnani
tranceaddict in training

Registered: Feb 2007

Jag säger bara Värsta skitet igår. långt ifrån vad ferry spelade på berns.

pinsamt ända bild jag kommer posta är denna. resten skit inget laser show eller liknade.

Old Post Mar-02-2007 14:06  Sweden
Click Here to See the Profile for putnani Click here to Send putnani a Private Message Add putnani to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Alm_rs
tranceaddict in training

Registered: Feb 2005

Kan hålla med putnani.. Stora golvet var ingen höjdare. Trist musik, lite folk och rätt dålig ljussättning.

Bättre var det då i "The Arcade" där Eddy Cabrera lirade helt suveränt. Det räddade kvällen, hade sjukt kul där. Får se om man drar ikväll igen.. Nån som hört Junior Jack spela och kan säga hur han är?

Old Post Mar-02-2007 14:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Alm_rs Click here to Send Alm_rs a Private Message Visit Alm_rs's homepage! Add Alm_rs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

putnani: vad har ferry på berns med smc på munchen att göra? :S

Old Post Mar-02-2007 14:26  Sweden
ColinZeal
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2003

Aaaa.. Det var ingen vidare ihåg. Bara en massa rök på huvudgolvet och knappt nån folk. Sen var musiken inte så bra. Tillbringade visserligen mestadels av tiden på Galleriet där 16 bit lolitas och Mashtronic spelade för mig och tre andra grabbar som dansade järnet.

4 pers på golvet!
:O
Tyckte synd om artisterna. Hörde tyvärr inte så mycket av Le Fleur men det lät riktigt bra det hon spelade i slutet. Synd synd synd. Sen var det otroligt mycket folk på arkaden som sagt till Cabrera.

Funderar på att skippa ikväll trots att jag redan betalat.

Old Post Mar-02-2007 14:45  Sweden
Click Here to See the Profile for ColinZeal Click here to Send ColinZeal a Private Message Visit ColinZeal's homepage! Add ColinZeal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2007 ..::.. 1-2 Mars
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp ID this progressive tune [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnergy 52 - "Cafe Del Mar" (Oliver Lieb LSG Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:27.

Forum Rules: