Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > gezocht: 2 kaartjes heaven
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Antony
Van Dyck



Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen

ni herkent, ma die hebben da voortreffelijk gedaan verrasten me wel me herman brood en shivers ook wel een paar tiesto's gepasseerd.


en chapeau voor frank inderdaad, knap gedaan. dacht wel effe dattem grappig was door "zillion" te laten draaien op de schermen.
kheb me men gsm wa .3GP filmkes gemaakt, is een .rar bestandje van 22mb.

=> [[ LINK REMOVED ]]

Old Post Jan-01-2007 13:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

Net als Anthony was het voor mij ook de beste NYE ooit!! Echt wel schitterende locatie, zalig om eens niet op een plakkerige vloer te moeten dansen, stinkende wc's te moeten bezoeken, drank uit bekerkes moeten drinken,... (enkel stom dat er toch velen zijn die niet de moeite doen om eventjes hun glas aan de kant te zetten waardoor heel de grond vol scherven lag ) De inkleding was echt wel schitterend. Schitterende dj-booth, belichting, showelementen,... Het was in feite een Sensation int klein De organisatie was natuurlijk ook goed verzorgd.. (enkel die idiote Waal aan de toog linksvoor van de booth mogen ze wel stante pede ontslaan.. Man man, ieders keer als ik daar iets ging bestellen moest ik vijf keer uitleggen wat ik wou hebben, hij wou het maar nooit begrijpen.. ) Van die gratis champagne-tickets waarover Anthony het heeft, heb ik echter niks gemerkt? Ik zou niet weten waar ze die uitdeelden? Nuja hadden zowiezo om twaalf uur al een fleske gekocht
De muziek dan.. Het was natuurlijk geen BeTa-Party Het waren eigenlijk de ganse avond hitjes, ik denk dat ik dan ook 80% van de songs ieders keer direct herkende.. Maar dat het allemaal hitjes waren, zorgde er natuurlijk voor dat we ons geen moment verveelden en dat ook de rest van het publiek totaal los ging.. Sfeer was dan ook schitterend Het publiek was trouwens veel ouder dan ik had verwacht. Door de lage inkomprijs had ik toch nog een redelijk jeugdig publiek verwacht, maar nu lag de gemiddelde leeftijd toch wel serieus boven de 20. Gevolg was dat er ook niet gejumped werd, zelfs niet toen Trancescape gedraaid werd De drukte viel overigens ook goed mee, vanvoor was er veel plaats en deed de verluchting ook goed z'n werk.
Dj van dienst was dan blijkbaar toch iemand die ik zelf nog wel verwacht had, (ex)Versuz-resident Laurent Toch ook redelijk wat trance-gerichte plaatjes langsgekomen.. Hoogtepunt was voor de tranceliefhebbers wsl Strange World en Shivers Omstreeks 6u kwam een van mijn alltime favorites langs, nl Beautifull Things van Andain. De perfecte plaat om het feestje af te sluiten dus daarna vertrokken we ook maar een stilaan richting onze trein waarna we in Hasselt nog tot 10u ongeveer wat zijn gaan uitbollen in de Versuz. (waar het ook aangenaam vertoeven was met wat chille house-tunes en eens voor ne keer géén drukte )

2007 is dus alvast SCHITTEREND ingezet, thanks to ID&T!!!

Het enige minpunt aan de avond was de treinrit tot Antwerpen.. Ergens tussen Herentals en Lier plots een harde knal, de trein die stopt met piepende remmen.. Bleek dus dat er zich iemand van het leven had beroofd door zich voor onze trein te gooien.. Mja toch wel iets wat gemengde gevoelens opriep. Langs ene kant is het natuurlijk wel raar dat er paar meter verder iemand in stukken langs die sporen ligt, maar langs de andere kant is het natuurlijk zijn eigen beslissing en was iedereen op de trein er de dupe van doordat de planning voor de avond wat in de war werd gestuurd.. Mja toen ik tijdens het wachten nog eens ff m'n kaart van Heaven bekeek, viel m'n oog ook op de zeer toepasselijke slogan van Heaven: "Escape To The Final Destination" Het was daar nogal een afgelegen gebied, dus het duurde een hele tijd vooraleer de hulpdiensten er waren. Het parket moest dan natuurlijk ook nog eens langskomen. Na twee uur wachten kwam er dan eindelijk een trein waarop we, met behulp van de brandweer p, konden overstappen.. Door deze serieuze vertraging konden we wel niet meer terecht in het restaurant konden waar we gereserveerd hadden. Dan maar Pizzahut, en met de centen voor dat oorspronkelijke etentje dronken we er dan maar ene extra

Alé, Happy Newyear everyone


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Last edited by FenixStyle on Jan-01-2007 at 21:15

Old Post Jan-01-2007 19:23  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck



Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen

champagne was om 2u, schoten van die confetti blazers aan waartussen bonnetjes mee het publiek ingeschoten werden. je had bonnetjes voor een gratis glas en bonnetjes voor een gratis fles

Old Post Jan-02-2007 12:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > gezocht: 2 kaartjes heaven
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOn more nice tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAmber - This Is Your Night [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!