Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Kasey Taylor @ Maxim (04.01.2007) !!!
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שאלת מתי הוא יעלה... יא שרוט... חחח בין השעות האלה בערך הוא יעלה וינגן שעתיים-שעתיים וחצי לפחות


עזוב אני מסטול

לא הגעתי בסוף ף, הייתי במסיבה אחרת


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Jan-06-2007 16:59 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

אחרי דרך ארוכה במיוחד ברכבת עם מייקי,הגעתי לכותלי המועדון בסביבות 1
ונכנס פנימה עם החבורה ההוללת שכללה את מייק,שולץ,מיסטר איתי קראבלה ועוד כמה חבר'ה שאתם לא מכירים
,מוודאים שכולם נכנסו בשלום,ויורדים למטה
ולי נותר רק לחייך חיוך גדול למשמע הצלילים שברקע.
זומבי מנגן פרוגרסיב נמוך וקולע שמותאם מצויין לדיג'יי שמנגן אחריו.בשלב מסויים כמובן הוא עלה קצת כדי לא להרדים את הקהל,אבל אז שוב נתן ירידה ובסוף שוב עליה קטנה,שעוצרת בדיוק במקום ממנו טיילור המשיך.בקיצור לטעמי זה היה יופי של חימום
ואז,אבא פרוג עולה
הקהל שואג,וקייסי מתחיל
אינטרו עצבני,ואז מתחילים עם צלילי אולדסקול עמוקים ונמוכים של פרוגרסיב האוס טהור.4 קטעים ראשונים פשוט על טהרת הפרוג שהיו באמת מצויינים אחד אחד.לאט לאט קייסי עולה בקצב,מנגן פרוג מעט יותר גבוה,לעיתים יותר טקי,אבל תמיד שומר על הקו והרעיון של הסט.
מיקסים ללא רבב שבאמת היו מצויינים ולא הרדימו את הקהל לשניה,זרימה ובניה משובחת,והעיקר המוסיקה.
למרות שנאלצתי להפסיד חצי שעה באמצע הסט בגלל הרעב שגבר עלי,כשחזרנו היה נראה שהרמה נשארה אותה רמה בדיוק כמו לפני שיצאנו.
פרוגרסיב משובח ועדכני,אבל עם זיקה מסויימת לאותם צלילים של פעם.
בין אם זה היה שילוב הקטעים עם האלמנטים הטרייבליסטיים שנתנו אווירה יותר אפלה,בין אם זה היה שילוב אסיד או טק שנתנו תחושה יותר אגרסיבית,בין אם זה היה שילוב של אלקטרו פאנקי קליל שנתן תחושה יותר שמחה,עדיין הכל היה על מצע של פרוג משובח.
בשלב מסויים גם צח הגיח לפתע למקום,ונעלם באותה מסתוריות בה הגיע חחחחח הזוי...

בחזרה לקייסי
אחרי כשעה וחצי של סט,והרבה ידיים באוויר,קייסי התחיל לשלב גם אלקטרו.בהתחלה זה היה סבבה,רק בקטנה.
איפהשהוא באותו זמן הגיע Inner City - Good Life (Eric Prydz Summer Edit
שבאמת העיף אנשים לשמיים,איפהשהוא באותו זמן גם הגיע
X-Press 2 feat Rob Harvey- Kill 100 (Carl Craig remix)
שלדעתי לפחות היה ה-
highlight
של הערב.פשוט קטע ענקקקקקקקק שהיה מדהים לשמוע אותו
בכמה קטעים אחרונים,בערך כמו כל עולם הפרוגרסיב,קייסי זנח את ההתחלה המושלמת שלו והתחיל לנגן יותר ויותר דברים אלקטרואיים,אבל למזלנו זה לא היה יותר מ4-5 קטעים.
בסך הכל זה היה באמת סט מצויין,נהנתי ממנו מאד,קייסי הוא בלי ספק דיג'יי ענק.אולי זה לא הקייסי של פעם,אבל רבאק אנחנו לא בימים של תחילת הגלובאל אנדרגראונד.
ולשמור על סאונד עדכני מחד ואולד-סקול מצד שני זה לא קל.אבל בהחלט אפשר להגיד שטיילור עשה עבודה טובה בניסיון לעשות את זה
קייסי מסיים והקהל מריע לו על סט מצויין.מגיע לבחור הרבה הרבה כבוד,ולו על היותו אחד מהאבות המייסדים של סצנת הפרוגרסיב.פשוט אגדה מהלכת

אגמי שעלה אחריו פתח עם כמה קטעים טובים,אבל מהר מאד התחיל לנגן אלקטרו די משעמם שכלל לא קלע לטעמי.פה ושם היו לו קטעים נחמדים ויציאות כמו
Laurent Garnier - Crispy Bacon אבל לא הרבה מעבר לזה
נראה שלדיג'יי הסוגר במקסים תמיד יש אותו קו מוסיקלי.ולא לא קו שאני מתחבר אליו
אמנם הבחור איכזב,אבל זה כנראה ההוראות למעלה.
נו טוב,לפחות זכינו לכ-5 שעות של מוסיקה מצויינת מזומבי וקייסישבהחלט הספיקו כדי להשאיר טעם טוב מהערב הזה

אז תודה לכל החפרנים שהצטרפו מהפורומים השונים
אילן,מייק,שולץ,גיל,לא זוכר מי עוד חבר פה
תמשיכו לחפור לנצח
וניפגש בעוד שבועיים הא?
שתיה חינם על חשבון האיש והתקליטים


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Jan-07-2007 12:01  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Kasey Taylor @ Maxim (04.01.2007) !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid help pls [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackApollo 440 - Stop The Rock (Gigolo Instrumental) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:46.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!