Ach kutje, nou ben ik helemaal vergeten om dat setje te uploaden! Ik zal het gelijk ff doen!
Enne, Ultravibe: bij mij geeft ie aan dat ik lid moet zijn van het forum om te kunnen browsen.
Edit: ben em nu aan t uppen, zou over een uurtje klaar moeten wezen.
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Last edited by AirPole on Jan-31-2007 at 11:09
Jan-31-2007 10:56
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
Nou, keutels ik heb hem ge-upped!
Dus FKwebeman, downloaden die hap
[[ LINK REMOVED ]]
Tracklist:
01. DJ Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
02. Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
03. Aly & Fila - Eyes Of Horus (Ronski Speed Remix)
04. Matti Laamanen - Flakes
05. 3 Fingers - Frozen Feburary (Flake mix)
06. Push - Universal Nation (2003 Remix)
07. Armin van Buuren - Sunburn
08. Eon - Pocket Damage
09. Ronald van Gelderen - Proceed
10. Umek - Gatex vs. Speedy J - Kreck (Armin van Buuren Rework)
11. Ferry Corsten - Punk
12. Queen vs. Vanguard - Flash
13. GTR - Mistral
14. Airwave vs. Rising Star - Sunspot (DCML Remix)
15. System F vs. Armin van Buuren - Exhale
Echt een vet setje hoor! Ook een van de weinige sets waarin ik de MC niet zo irritant vind.
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Last edited by AirPole on Jan-31-2007 at 12:19
Jan-31-2007 12:14
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
ik maak er stiekum ook even gebruik van dank je
Jan-31-2007 13:30
Romi
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
Location: Rijswijk
quote:
Originally posted by AirPole
Er komt ook zoveel onbekend spul uit, zoals Romi - Beijing, wat ik zelf een lekkere plaat vind, om eens wat te noemen, maar Armin wil daar niet meer aan volgens mij.
Leuk om te horen dat jij 'm wél goed vind . Er zijn natuurlijk meer dj's, door Schulz gedraaid worden is ook vet iig