Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by TOR
Ik vond Just Be best ok eigenlijk, hoewel het album een stap achteruit betekende in vergelijking met In My Memory. Gewoon je verwachtingen erg laag leggen, dan kan de nieuwe cd geen teleurstelling zijn.

Just Be stelde bij velen teleur omdat het geen zuiver trancealbum was. Ik weet dat ik bij de release ook alles skipte en enkel luisterde naar de bekendere zoals Traffic (jaja ), Adagio & Forever Today. De rest liet me koud.
Gisteren heb ik die cd nog eens van onder het stof gehaald; sommige tracks had ik al in anderhalf jaar niet meer beluisterd en nu waren het vooral Sweet Mysery / UR / Walking On Clouds & A Tear In The Open die ik vet vond. Het is niet per sé trance, maar het is wel kwalitatieve electronische muziek. En de tracks zijn nog redelijk origineel.
Het is idd wel geen In My Memory

Elements Of Life zal ook wel ok zijn. Met wat geluk komt D4L er niet eens op

Old Post Jan-19-2007 09:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
just be stelde me vooral teleur omdat de beste tracks erop (da ik toch vond) nie meer nieuw waren: adagio, nyana, traffic ( )
ma vergeleken met andere trance artist albums was et album wel nie eentonig en stonden er toch diverse stijlen op ..

Old Post Jan-19-2007 11:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by Push2005
Elements Of Life zal ook wel ok zijn. Met wat geluk komt D4L er niet eens op

Ik vrees ervoor dat D4L er gaat opstaan. Ik hoop vooral dat er terug dingen opstaan zoals Suburban Train, Obsession, Flight 643, Nyana. Een beetje de oude Tiësto-stijl en ook wat nieuwe dingen die we nie echt van hem gewoon zijn, iets zoals Walking On Clouds of A Tear In The Open misschien. Van het vorig album vond ik eigenlijk Traffic, Love Comes Again en vooral Adagio For Strings minder. In het begin dat ik zijn remix er van hoorde vond ik da echt goe, maar nu ben ik da kots, maar dan ook kostbeu!

Old Post Jan-19-2007 13:38  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
IgnazZio
El Toro.

Registered: Jul 2004

Adagio blijf ik goed vinden

Ik hoop gewoon dat het niet weer 'edits' worden. 2 minuten korten dan de vinyls.. typisch.. En dan klagen da ze downloaden

Old Post Jan-19-2007 19:01  Belgium
Click Here to See the Profile for IgnazZio Click here to Send IgnazZio a Private Message Add IgnazZio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jeronimo_jd
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2006

Ik vond just be eigenlijk echt wel een goede luistercd. Ik kende toen tiesto ook alleen van zijn hitjes, moet ik zeggen, maar toen ik 'Walking on Clouds' opzette was ik toch aangenaam verrast.

Old Post Jan-19-2007 19:08  Belgium
Click Here to See the Profile for jeronimo_jd Click here to Send jeronimo_jd a Private Message Visit jeronimo_jd's homepage! Add jeronimo_jd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

D4L zou echt wel dikke waste van cd-space zijn.. zeker omdat die al een aparte release gehad heeft en iedereen die track wellicht al beu zal zijn..

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jan-19-2007 20:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Config
D4L zou echt wel dikke waste van cd-space zijn.. zeker omdat die al een aparte release gehad heeft en iedereen die track wellicht al beu zal zijn..

Zijn er dan werkelijk mensen die dat een goed nummer vonden en het daarna beu geraakt zijn?

Old Post Jan-19-2007 20:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
IgnazZio
El Toro.

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Zijn er dan werkelijk mensen die dat een goed nummer vonden en het daarna beu geraakt zijn?

De Fonzerelli Remix wel

Old Post Jan-19-2007 20:30  Belgium
Click Here to See the Profile for IgnazZio Click here to Send IgnazZio a Private Message Add IgnazZio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

voor alle duidelijkheid.. ik vond het GEEN goed nummer.;

Maar ik kan me best inbeelden dat er veel jongelui zijn die het nummer wel graag horen, enkel en alleen al omdat de namen van Tiesto & Faithless aan het nummer gekoppeld zijn.. de jeugd van tegenwoordig heeft geen smaak meer.. kijk maar naar al die jumpers.. hoeveel % van de -18 jarigen luistert daar al naar tegenwoordig? Moest jump wat minder gehyped worden zouden andere EDM stijlen daar ook es van kunnen profiteren..

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jan-19-2007 20:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiR TiBoR
tranceaddict

Registered: Jun 2005
Elements of Life

ik zal er zeker bij zijn in hasselt, ik woon er nl op zon 5 km van
en de vorige TIC in de ethias arena was gewoon af
D4L vind ik ook niet zon goede track maar de Global Experience remix is lang niet zo slecht

Old Post Jan-20-2007 22:21  Belgium
Click Here to See the Profile for SiR TiBoR Click here to Send SiR TiBoR a Private Message Add SiR TiBoR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snelle69
tranceaddict in training

Registered: Jan 2007

ja da wordt weer een avondje om naar uit te kijke. ticketje is alvast binnen hoor.

Old Post Jan-21-2007 12:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Snelle69 Click here to Send Snelle69 a Private Message Add Snelle69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
obssession
tranceaddict

Registered: Jun 2006

quote:
Originally posted by Config
voor alle duidelijkheid.. ik vond het GEEN goed nummer.;

Maar ik kan me best inbeelden dat er veel jongelui zijn die het nummer wel graag horen, enkel en alleen al omdat de namen van Tiesto & Faithless aan het nummer gekoppeld zijn.. de jeugd van tegenwoordig heeft geen smaak meer.. kijk maar naar al die jumpers.. hoeveel % van de -18 jarigen luistert daar al naar tegenwoordig? Moest jump wat minder gehyped worden zouden andere EDM stijlen daar ook es van kunnen profiteren..

ik denk dat dit geen kwestie van geen smaaak hebben is, maar eerder waar groei je mee op en je kan nu eenmaal niet naast de tuningbeatscds enzo kijken terwijl je achter trance moet zoeken. vergeet niet volgens onze ouders hebben wij ook geen muzikale smaak...de muziek waarmee je opgroeit heeft een belangrijke impact en verklaart ook het succes van jump, alhoewel ik het ook geen supermuziek vindt kan ik wel begrijpen waarom het zo populair is. VAnuit commercieel standpunt snap ik sommigen hier dan ook niet, zagen op jump maar telkens er een deftig trancefeestje is in belgie ( en dat zijn er al weinig) komt er geen kat opdagen...Dan begrijp je toch dat discotheken voor jkump kiezen als ze hiermee hun keet volkrijgen? dit heeft dan weer tot gevolg dat de gewenning aan jump voor jongeren die geen trance kennen groter wordt omdat er geen tranceannbod meer is, en wat je niet kent kan je niet apprecieren...

Old Post Jan-28-2007 15:44  Belgium
Click Here to See the Profile for obssession Click here to Send obssession a Private Message Add obssession to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this track! [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTocadisco - Better Begin (feat. Lennart A. Salomon) [Amo & Navas Rmx] [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:29.

Forum Rules: