Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan!
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pisch
tranceaddict

Registered: Sep 2006

Jepp! Han bor på Ekerö och det är bäst att fråga han innan tror jag, annars får jag nog stryk!

Annars är de väl bara att ta vilket ölhak som helst!

Old Post Jan-19-2007 17:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Pisch Click here to Send Pisch a Private Message Add Pisch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Alltså om folk bara orkar ta sig en halvtimme med tåget till Väsby står det ett par CDJ800 och ett par 1210mk5 redo...
Men det är ju ett tag kvar som sagt... vad som helst kan hända...

Old Post Jan-20-2007 12:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

nej vi ska inte ha förfest hemma hos mig för det orkar jag inte
Och ja du ska ha stryk hur som pisch, du förtjänar det säkerligen ändå på något sätt

Och JA det är klart man drar till herr stiiiv på förfest, jag tänker ta med min skivcase iaf och lira loss lite

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-21-2007 17:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vad säger ni om att förfesta på ett uteställe i Sthlm...

Jag känner en delägare till en krog i centrala Sthlm... 5-10 minuters gång från Berns...
* Förfest mellan (19)20-23
* Om en majoritet vill, buffé inkl 1 öl för 99:-
* Vi sköter och mixar musiken (DJ utrustning finns, CDJ100, mixer okänd)
* Blir vi många får vi en egen avdelning för oss själva.
* Billigare öl än normalt, stort stark ca.30:-
* Ev. stobildskärm där vi visar en fest-DVD om vi vill...

Alla som ska till Berns och som är sugna på detta svara gärna!
Hur är intresset för detta?

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-25-2007 at 16:03

Old Post Jan-25-2007 15:54  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Alla som ska till Berns och som är sugna på detta svara gärna!
Hur är intresset för detta?

Go for Launch!

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Jan-25-2007 16:28  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Låter super!!!

Old Post Jan-25-2007 21:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag kan tyvärr inte gå på festen visar det sig nu, jobbar dagen efter på hemglass så jag kan inte köra sömnlöst heller utan måste sova eftersom jag ska köra bil dagen efter

Däremot funderar jag på att joina in lite på förfesten iaf

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-26-2007 13:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Jag har 2 icketranceaddictkompisar som gärna är me och förfestar, om det går bra.

Old Post Jan-27-2007 15:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

fan va fett steve, något sådant hade jag absolut inte bangat på i framtiden. Nu är det alldeles för kort varsel för mig att kunna ta ledigt, men en sådan här uppslutning/förfest hade ju gjort det så mycker mer intressant för oss att ta sig upp till en liknande fest...

www.laszlo.se

Old Post Jan-27-2007 16:49 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PoiZoN
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2005

Som jag skrev på TC så skulle en sån förfest vara helt sjukt bäst Jag o tre kompisar till skulle gärna komma om det blev ngt.

Old Post Jan-30-2007 10:37  Sweden
Click Here to See the Profile for PoiZoN Click here to Send PoiZoN a Private Message Visit PoiZoN's homepage! Add PoiZoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Dark
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

Noen som vet hvordan jeg kan komme billig fra Oslo til Stockholm?

GIEF Ferry!

UNDER THE SUN!

Old Post Jan-31-2007 09:09  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Dark Click here to Send DJ_Dark a Private Message Add DJ_Dark to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Olov
tranceaddict

Registered: Nov 2006

Om du nu orkar sitta i en buss i drygt 7 timmar så finns Swebus med hyffsade priser...
http://www.swebusexpress.se

Old Post Jan-31-2007 09:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Olov Click here to Send Olov a Private Message Add Olov to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDesyn Masiello: tech house tune [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLunn & James - Conspiracy [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:51.

Forum Rules: