|
MATA, LUNTA, massa nya begrepp här!
Jag var tvungen att kontra med att hitta vad vi då skulle heta...ha ha...
Så!
Det blev VÄTA och SMÅLATA som två goda förslag. VÄTA var ett jättebra namn med tanke på att det är 1. hällregn stupikvarten 2. massa sjöar som omringar sta'n .
Och där vi har dessa SKÅTA:s här, ser jag! Skåne Trance Addicts . Men detta bör väl skiljas åt från Skånepartiet, eller?
Ha ha...
Nu startar jag en tråd om detta, för faeeeeeeen (SKÅTA-lingo där)
Haresåkul Steve där "nere" vid den trubbiga sydspetsen, och ha så kul med Steve, alla andra - TAke Care om man så säger...
Cya in Örebro o Accelerate...
ÖRETA? NÄRTA? Näääärke Träääääänce Addicts meet up . (gnällbälte)
Nä, nu tyyyyyyyar jag inte lääääängre. (SMÅLATA-dialekt, uttryckt som en respons på den egna tråkiga humorn - självironi... )
Peace,
Anders
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
|