ik kan et nie schrijven iig :P (alleen copy/pasten ) op zich isie niet zo bijster interessant, maar frans bauer zingt ook best diepzinnig op zn tijd, ieder zun eigen smaak
___________________ ta-forum-members midi site
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA