|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אתה אומר.. לנו יש את הלאנסר הישנה ואני לא רואה דמיון בינהלבין הקולט
קנו מגאן קופה זה מכונית ספורט... לא רנו מגאן רגילה
גם יונדאי קופה מכונית נחמדה... לא מבחינת ביצועים אלא מבחינת יופי ומחיר |
הקולט והלאנסר מקדימה בדיוק אותו הדבר...
מגאן קופה נחמד מאוד..
אני אישית לא אוהב ת'עיצוב של יונדאי...
בכלל כאשר הופכים מכונית רגילה לקופה זה כזה לא נראה משהו, לא יודע... יענו מקדימה זה תמיד נורא דומה ופתאום רואים מאחורה זה אחר לגמרי...
לא יודע, אני לא רגיל לזה אז זה נראה מוזר כזה..
יש גם את ההונדה...
|