|
| quote: | Originally posted by Jukx
ehhh.. ik denk dat je Eye-Riz niet altijd even serieus moet nemen Kolkie.. en in dit geval, gezien het tijdstip van posten, al helemaal niet!!
|
EN bedankt Jukx, ouwe vriend 
Het was dan wel vroeg, maar ik had mijn bakkie koffie al wel op hoor!!
Wat ik bedoel is, het gaat om een feest op koninginnenacht. Dan is het overal in Utrecht druk, en het is naast De Winkel van Sinkel met Jeff Mills en Ken Ishii het enige speciale in Utrecht.
Normaal doen we niet aan reserveringen en voorverkoop. We bieden de mensen nu alleen de service, vooral voor als mensen van ver weg komen, en het blijkt dat het al vroeg vol is. You knever know! En als ik dan zie hoe het met de reserveringen loopt, is het maar goed ook dat we die 'service' dit keer bieden...
[edit]uhh... volgens mij heeft Jukx toch een beetje gelijk en was ik inderdaad nog niet wakker: het moet [email protected] zijn [/edit]
|