|
| quote: | Originally posted by DjRV
Das bullshit.L-Vee gaat echt niet zijn inkomen lopen te spammen en als hij te weinig verdient komt dat omdat zijn laaste platen echt KUT zijn. Beter gaat ie weer iets maken als Escape from nowhere ipv te janken met een track als People just don't care,ik kots ervan als mensen hun talent zo bruut weg gooien. Veel van de allerbeste trance classics komen uit zijn handen, hoe durft hij dit soort dingen nu te maken. Gewoon scheit hebben aan wat zogenaamd in is en gewoon weer EMOTIE muziek maken, ipv fake troep.
Verder valt er PRIMA te verdienen als producer, beetje goede producer krijgt voor een remixje tussen de 500 en 1500 euro. Het klopt wel dat je minder krijgt voor het komen op een mix cd, maarja de slimme producers gaan dj'en en ontvangen door naamsbekendheid 500-> 2000 euro per set. Tis maar net hoe je met je mogelijkheden omgaat. |
Euhm, een beetje respect graag. L-Vee is één van de weinige mensen die nog creativiteit aan de dag leggen in de huidige scène, die uit passie muziek produceren. Ik nodig je uit om de meest recente aflevering van zijn Progrez-show te beluisteren, het tweede uur zat VOL met emotie.
Waar heb je die cijfers vandaan trouwens? Mij lijkt het namelijk niet evident om als producer de eindjes aan elkaar te knopen, omdat de luisteraar door het grote aanbod bijzonder selectief is geworden. Probeer er dan maar es uit te springen.
Last edited by TOR on Feb-12-2007 at 12:34
|