Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat vinden jullie nu leuke muziek
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

zweverige shizzle rocked als een beer!

Old Post Feb-12-2007 07:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by DjRV
Das bullshit.L-Vee gaat echt niet zijn inkomen lopen te spammen en als hij te weinig verdient komt dat omdat zijn laaste platen echt KUT zijn. Beter gaat ie weer iets maken als Escape from nowhere ipv te janken met een track als People just don't care,ik kots ervan als mensen hun talent zo bruut weg gooien. Veel van de allerbeste trance classics komen uit zijn handen, hoe durft hij dit soort dingen nu te maken. Gewoon scheit hebben aan wat zogenaamd in is en gewoon weer EMOTIE muziek maken, ipv fake troep.

Verder valt er PRIMA te verdienen als producer, beetje goede producer krijgt voor een remixje tussen de 500 en 1500 euro. Het klopt wel dat je minder krijgt voor het komen op een mix cd, maarja de slimme producers gaan dj'en en ontvangen door naamsbekendheid 500-> 2000 euro per set. Tis maar net hoe je met je mogelijkheden omgaat.

Euhm, een beetje respect graag. L-Vee is één van de weinige mensen die nog creativiteit aan de dag leggen in de huidige scène, die uit passie muziek produceren. Ik nodig je uit om de meest recente aflevering van zijn Progrez-show te beluisteren, het tweede uur zat VOL met emotie.

Waar heb je die cijfers vandaan trouwens? Mij lijkt het namelijk niet evident om als producer de eindjes aan elkaar te knopen, omdat de luisteraar door het grote aanbod bijzonder selectief is geworden. Probeer er dan maar es uit te springen.

Last edited by TOR on Feb-12-2007 at 12:34

Old Post Feb-12-2007 12:28  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by TOR
Euhm, een beetje respect graag. L-Vee is één van de weinige mensen die nog creativiteit aan de dag leggen in de huidige scène, die uit passie muziek produceren. Ik nodig je uit om de meest recente aflevering van zijn Progrez-show te beluisteren, het tweede uur zat VOL met emotie.

Waar heb je die cijfers vandaan trouwens? Mij lijkt het namelijk niet evident om als producer de eindjes aan elkaar te knopen, omdat de luisteraar door het grote aanbod bijzonder selectief is geworden. Probeer er dan maar es uit te springen.

Dude, voor de producties die hij vroeger maakte heeft al mijn respect die er maar bestaat en dat blijven nog altijd mijn favoriete platen. Wat er nu uitkomt onder zijn naam vind ik zijn naam niet waardig, dat is mijn mening, als liefhebber. Juist mensen van de oude stempel zouden er weer voor kunnen zorgen dat de oude kwaliteit terug komt. Vraag me af wat hij zelf vind van zijn vroegere producties tegenover zijn nieuwe producties.

En waar ik die cijfers vandaan haal? Mhow, laten we zeggen dat ik ook weleens wat hoor

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Feb-12-2007 14:38 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by TOR
Euhm, een beetje respect graag.

Respect moet je nog altijd verdienen! *lalala*

Old Post Feb-12-2007 16:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by TOR
L-Vee is één van de weinige mensen die nog creativiteit aan de dag leggen in de huidige scène, die uit passie muziek produceren.

Ik weet niet of we het nu over de hele 'trance' scene hebben of iets anders, maar je leeft wel in een heel klein wereldje als je dit gelooft.

Old Post Feb-12-2007 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

quote:
Originally posted by Chicane
Laatste maanden helemaal weg van ambient en lounge, helemaal geweldig! Niet alleen Café del Mar en Supperclub meuk, maar ook zweverige shizzle zoals op http://www.sphericlounge.de/

Top!

Wat voor ambient Chicane, noem es wat? Lui als Steve Roach bijvoorbeeld, of iets heel anders?

Schaamteloze spam: mooie muziek uut nederland

Old Post Feb-12-2007 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Massive
Wat voor ambient Chicane, noem es wat? Lui als Steve Roach bijvoorbeeld, of iets heel anders?

Schaamteloze spam: mooie muziek uut nederland

Bill Laswell, Boards of Canada, FSOL natuurlijk, Morlack e.d.

Geen 'chill-out' versies van bestaande trance tracks.. dat is pure verkrachting van zowel het origineel alsmede het genre chill-out.

Old Post Feb-12-2007 23:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
FSOL natuurlijk

Spineless Jelly

quote:
Geen 'chill-out' versies van bestaande trance tracks.. dat is pure verkrachting van zowel het origineel alsmede het genre chill-out.

Inderdaad ja.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Feb-13-2007 08:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

quote:

Dat wilde ik effe horen (y)

Old Post Feb-13-2007 10:17  Netherlands
Massive
bollocks

quote:
Bill Laswell,

Cool, met die gast kun je alle kanten op, weinig genres die hij niet aangeraakt heeft geloof ik.

http://www.discogs.com/artist/Psychonavigation
http://www.discogs.com/artist/Outland+(2)
http://www.discogs.com/artist/Second+Nature+(2)
http://www.discogs.com/release/16621
http://www.discogs.com/release/16629
wel een beetje recommended, Bill Laswell op FAX records.

Old Post Feb-13-2007 10:23  Netherlands
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Massive
Ik weet niet of we het nu over de hele 'trance' scene hebben of iets anders, maar je leeft wel in een heel klein wereldje als je dit gelooft.

Geef me es wat namen dan, want ik slaag er nauwelijks in het goede werk terug te vinden in die hooiberg van artificieel geklooi.

En ik heb het dan inderdaad louter over de trancescène, niet over progressive of tech house of iets dergelijks.

Old Post Feb-13-2007 11:18  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

quote:
Originally posted by TOR
Geef me es wat namen dan, want ik slaag er nauwelijks in het goede werk terug te vinden in die hooiberg van artificieel geklooi.

En ik heb het dan inderdaad louter over de trancescène, niet over progressive of tech house of iets dergelijks.

Nou om bijvoorbeeld eens twee albums te noemen:
Tegma - around the world in 80 days (maar ook andere tracks van ze op VA's bijvoorbeeld)
Vibrasphere - archipelago
of misschien het iets oudere Jaïa - Fiction

alleen weet ik niet of u liever de soort trance hoort die L-Vee ook maakt, dit is natuurlijk ook een bepaalde stijl trance - misschien al te progressive voor u

Old Post Feb-13-2007 11:24  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat vinden jullie nu leuke muziek
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:02.

Forum Rules: