Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Giuseppe Ottaviani - Italy in the mix 001 @ Afterhours.fm 31 Jan 07
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by Shahar




הויכוחים האלה מתחילים לשעמם אפילו אותי כשאני רואה שהוא אומר שרפיד שייר הכי נוח בזמן שהאתר הזה כל כך מקשה על מי שאין לו חשבון פרימיום ובזמן ש98% מכלל הגולשים לא סובלים תאתר הזה
לא נשמע ממש בנאדם אמין

האמת, בזמן האחרון כל המוסיקה שאני מוריד היא דרך לינקים כאלה
ואני בחיים לא מוריד מ
RS
ברוב הפורומים שאני מקבל מהם תמוסיקה מפרסמים שני לינקים לרוב בגלל שצריך לחכות הרבה זמן כדי להוריד יותר מטראק אחד..

Old Post Feb-02-2007 21:50  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
האמת, בזמן האחרון כל המוסיקה שאני מוריד היא דרך לינקים כאלה
ואני בחיים לא מוריד מ
RS
ברוב הפורומים שאני מקבל מהם תמוסיקה מפרסמים שני לינקים לרוב בגלל שצריך לחכות הרבה זמן כדי להוריד יותר מטראק אחד..


זאת כבר דרך יותר אנושית. אבל זה לא משתלם לו כי כל הרעיון שלו זה לחלק לך את הסט ל 2-3 חלקים ואז אתה חייב להוריד את שלושתם ועל 10 איש הוא עושה 30 נקודות.

אותו עקרון במשחקים - מחלקים לך דיסק אחד ל 40 קבצים, 10 איש מורידים = 400 נקודות
מספיק שיפרסמו את זה ב 5 פורומים וזה 2000 נקודות
ומן הסתם מורידים יותר מ 10 ככה שתעשה לבד את החישוב.

אף אחד לא באמת עושה את זה כדי שאתה תהיה מרוצה ויהיה לך את הסט שלך
אנשים פשוט יודעים שאתה תרוץ להוריד, אז הם מנצלים את זה ושמים סט שמאד יפתה אותך, ואתה מן הסתם חייב להוריד כי אין לך מקור אחר.
כמו שכבר אמרו במקומות אחרים - אם האנשים האלה היו כל כך דואגים להנאה שלך הם היו מקלים עלייך ומעלים לאתר איחסון אחר שלא עושה מגבלות כמו ראפיד.

אז אולי אלה שמעלים לא ממש דואגים לך אלא לנקודות שלהם =]

Old Post Feb-02-2007 22:00 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
r0tmani
tranceaddict in training



Registered: Oct 2005
Location:
מה נסגר?

אני לא מבין מה הבעיה פה?
ראובן עשה פה ג'סטה והביא לינקים לסטים כדי שגם אחרים יוכלו להנות
הדבר האחרון שיש לו בראש זה איך לנצל את העניין הזה ולהרוויח ממנו.
וגם אם הוא באמת מרוויח נקודות מהעניין, לא מבין מה כואב לך בזה
לפחות הוא מנסה פה קצת להחיות תפורום ושאחרים יהנו גם מסטים טובים
אז צריך להגיד תודה ולשתוק, או פשוט לא להגיב.
אם קשה לך לחכות 40 דקות בסבלנות אל תוריד וזהו.

Old Post Feb-03-2007 13:43  Israel
Click Here to See the Profile for r0tmani Click here to Send r0tmani a Private Message Add r0tmani to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: מה נסגר?

quote:
Originally posted by r0tmani
אני לא מבין מה הבעיה פה?
ראובן עשה פה ג'סטה והביא לינקים לסטים כדי שגם אחרים יוכלו להנות
הדבר האחרון שיש לו בראש זה איך לנצל את העניין הזה ולהרוויח ממנו.
וגם אם הוא באמת מרוויח נקודות מהעניין, לא מבין מה כואב לך בזה
לפחות הוא מנסה פה קצת להחיות תפורום ושאחרים יהנו גם מסטים טובים
אז צריך להגיד תודה ולשתוק, או פשוט לא להגיב.
אם קשה לך לחכות 40 דקות בסבלנות אל תוריד וזהו.


עזוב זה שחר...
הוא היחיד כאן שזה מפריע לו...
הוא מנסה למצוא הצדקה בטיעונים מגוחכים שבכל פורום אחר ראפיד שייר זה משהו זוועה
אני לא יודע על מה הוא מדבר ועל איזה פורומים הוא מדבר אולי אלה פורומים של אנשים ממורמרים כמוהו שקשה להם לראות אנשים אחרים נהנים מסטים.
בתור אחד שרשום בעשרות פורומים שרובם לא בארץ אני יכול להעיד שהמצב לא קרוב בכלל למששחר חושב שהוא...
אבל כמו שאמרתי
זה שחר
לבן אדם יש היסטוריית ויכוחים עניפה

אהה ורק שתדע אדון שחר שההתפלספות שלי על ראפידשייר היתה כי כבר הוצאת לי תאוויר והחשק להגיב לך

אבל אתה מדבר לי על אמינות?
הדיעה שלך זה לא דבר אמין בכלל אז בבקשה בחר תמילים בזהירות לפני שאתה מפיל את עצמך באותה הרשת.

אם היית חכם מספיק כדי להבין את כיוון הדברים שלי שמהם משום מה בשיא חוסר החוכמה שלך הצלחת להסיק (שגם זה הישג) שאני לא אמין אז אולי היה אפשר להגיע איתך לאנשהו בדיונים כאן


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Feb-03-2007 13:50 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:
Re: Re: מה נסגר?

quote:
Originally posted by r0tmani
אני לא מבין מה הבעיה פה?
ראובן עשה פה ג'סטה והביא לינקים לסטים כדי שגם אחרים יוכלו להנות
הדבר האחרון שיש לו בראש זה איך לנצל את העניין הזה ולהרוויח ממנו.
וגם אם הוא באמת מרוויח נקודות מהעניין, לא מבין מה כואב לך בזה
לפחות הוא מנסה פה קצת להחיות תפורום ושאחרים יהנו גם מסטים טובים
אז צריך להגיד תודה ולשתוק, או פשוט לא להגיב.
אם קשה לך לחכות 40 דקות בסבלנות אל תוריד וזהו.


חחחחחח..אתה בכח מנסה להתווכח איתי שאני מכיר את רפידשייר מהרגע שהוא הוקם ? תתפלא אבל כן..מי שמעלה לרפידשייר יודע בדיוק למה הוא מעלה דווקא לשם(מניסיון אישי) גם אני הייתי כזה, ועוד רבים וטובים ממנו.

ותבין
אני לא מחכה כי יש לי פרימיום

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עזוב זה שחר...
הוא היחיד כאן שזה מפריע לו...
הוא מנסה למצוא הצדקה בטיעונים מגוחכים שבכל פורום אחר ראפיד שייר זה משהו זוועה
אני לא יודע על מה הוא מדבר ועל איזה פורומים הוא מדבר אולי אלה פורומים של אנשים ממורמרים כמוהו שקשה להם לראות אנשים אחרים נהנים מסטים.
בתור אחד שרשום בעשרות פורומים שרובם לא בארץ אני יכול להעיד שהמצב לא קרוב בכלל למששחר חושב שהוא...
אבל כמו שאמרתי
זה שחר
לבן אדם יש היסטוריית ויכוחים עניפה

אהה ורק שתדע אדון שחר שההתפלספות שלי על ראפידשייר היתה כי כבר הוצאת לי תאוויר והחשק להגיב לך

אבל אתה מדבר לי על אמינות?
הדיעה שלך זה לא דבר אמין בכלל אז בבקשה בחר תמילים בזהירות לפני שאתה מפיל את עצמך באותה הרשת.

אם היית חכם מספיק כדי להבין את כיוון הדברים שלי שמהם משום מה בשיא חוסר החוכמה שלך הצלחת להסיק (שגם זה הישג) שאני לא אמין אז אולי היה אפשר להגיע איתך לאנשהו בדיונים כאן


אתה לא צריך להתלבט יותר מדי תכנס לפורום של הסטים כאן תשים לינק של רפידשייר ותראה שאנשים יבקשו לינק אחר

ואם אני סתם מתווכח למה אתה נלחץ ומשקיע כל כך בתגובות שלך ? זה סותר את מה שאתה אומר

Old Post Feb-03-2007 15:42 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

ד"א לכל הספקנים

Hello, Shhahahar! Your Premium-Account is valid until Tue, 20. Jun 2007. If you want to extend your premium-account, just click on "Extend Account" below. You have collected 63698 Premium-Points so far. To download files with your Premium-Account, you have to know the URL of that file and click on it. For privacy-reasons we do not offer a search-engine (See FAQ). Thus your uploads are safe here and will only be downloaded by the people you give the URL to. In the last 5 days you have downloaded 990 MB.

למי שחשב שיש לי אינטרס להתלונן על הלינקים המגוכחים שלו - יש לי פרימיום בתוקף בערך לחצי שנה.. אין לי שום אינטרס לקנא
הכל משיקולים טהורים

Old Post Feb-03-2007 16:42 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
.::UnusTheos::.
tranceaddict



Registered: Jan 2007
Location:

quote:
Originally posted by Shahar
ד"א לכל הספקנים

Hello, Shhahahar! Your Premium-Account is valid until Tue, 20. Jun 2007. If you want to extend your premium-account, just click on "Extend Account" below. You have collected 63698 Premium-Points so far. To download files with your Premium-Account, you have to know the URL of that file and click on it. For privacy-reasons we do not offer a search-engine (See FAQ). Thus your uploads are safe here and will only be downloaded by the people you give the URL to. In the last 5 days you have downloaded 990 MB.

למי שחשב שיש לי אינטרס להתלונן על הלינקים המגוכחים שלו - יש לי פרימיום בתוקף בערך לחצי שנה.. אין לי שום אינטרס לקנא
הכל משיקולים טהורים


אחי אני רואה שיש לך הרבה בעיות...


___________________

Old Post Feb-03-2007 17:08  Israel
Click Here to See the Profile for .::UnusTheos::. Click here to Send .::UnusTheos::. a Private Message Add .::UnusTheos::. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by .::UnusTheos::.
אחי אני רואה שיש לך הרבה בעיות...


יותר מדי איזה לדוגמא?

Old Post Feb-03-2007 17:10 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
.::UnusTheos::.
tranceaddict



Registered: Jan 2007
Location:

quote:
Originally posted by Shahar
יותר מדי איזה לדוגמא?


עזוב אחי אפילו אין לי כוח לפתח איתך את הדיון הזה....

אתה פשוט מקרה אבוד גבר !!!!


___________________

Old Post Feb-03-2007 17:21  Israel
Click Here to See the Profile for .::UnusTheos::. Click here to Send .::UnusTheos::. a Private Message Add .::UnusTheos::. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by .::UnusTheos::.
עזוב אחי אפילו אין לי כוח לפתח איתך את הדיון הזה....

אתה פשוט מקרה אבוד גבר !!!!


כן הא..העיקר שאתה נדיב וסתם במקרה העלית את הקבצים ל
RS
אין לך שום כוונה להרוויח נקודות חח..

Old Post Feb-03-2007 17:22 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
.::UnusTheos::.
tranceaddict



Registered: Jan 2007
Location:

quote:
Originally posted by Shahar
כן הא..העיקר שאתה נדיב וסתם במקרה העלית את הקבצים ל
RS
אין לך שום כוונה להרוויח נקודות חח..


גבר תקשיב אני אומר לך את זה בפעם האחרונה אין לי שום סיבה לעשות את זה סבבה...
אני לא צריך את הנקודות האלה שאתה מדבר אליהם וכל זה !!!!!

וחוץ מי זה אם זה ירגיע אותך אני לא מעלה את כל הקבצים האלה לבד סבבה....
כן אני גם לוקח את זה מי אתרים אחרים חלק מהדברים ....!!!!

אז תעשה טובה ותרד מהעניין הזה כי זה כבר מתחיל ממש לעצבן אותי !


___________________

Old Post Feb-03-2007 17:25  Israel
Click Here to See the Profile for .::UnusTheos::. Click here to Send .::UnusTheos::. a Private Message Add .::UnusTheos::. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by .::UnusTheos::.
גבר תקשיב אני אומר לך את זה בפעם האחרונה אין לי שום סיבה לעשות את זה סבבה...
אני לא צריך את הנקודות האלה שאתה מדבר אליהם וכל זה !!!!!

וחוץ מי זה אם זה ירגיע אותך אני לא מעלה את כל הקבצים האלה לבד סבבה....
כן אני גם לוקח את זה מי אתרים אחרים חלק מהדברים ....!!!!

אז תעשה טובה ותרד מהעניין הזה כי זה כבר מתחיל ממש לעצבן אותי !


אל תתעצבן אדון גבריאל

סמוך עלי אם יש לך כזה לב טוב תעלה את הקבצים ל
yousendit
זה יעזור הרבה יותר לאנשים שמורידים

Old Post Feb-03-2007 17:33 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Giuseppe Ottaviani - Italy in the mix 001 @ Afterhours.fm 31 Jan 07
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from: Rhythm Code Digital Ink 009 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNuw Idol - "Tears" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:17.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!