Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Electronic Sessions @ Corsica Studios - London [28-04-07]
Pages (27): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by d&b

euh donc à Londre oui... enfin y'a un truc quoi... un truc trance à Londre.

et vous alors z'en pensez quoi ?

Honnêtement quitte à aller à Londres je préfère me faire un line-up avec des dj's british (Askew, O'Callaghan, Kearney...) plutôt que le line-up proposé ci-dessus à la sauce NL.

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-14-2007 19:47  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Defcon_7
Honnêtement quitte à aller à Londres je préfère me faire un line-up avec des dj's british (Askew, O'Callaghan, Kearney...) plutôt que le line-up proposé ci-dessus à la sauce NL.

Nous casse pas notre trip toi

Il est pas mal ce line-up, pis Londres ça change un peu des Hollandais d'abord

Old Post Mar-14-2007 19:48 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Tu payes 46€ ivrogne ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-14-2007 20:11  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

Il se bourre la gueule au poker là jcrois ^^

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-14-2007 20:13  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Askew y'a une autre soirée de prévu mais je ne sais plus quand mais bon des gallery il en fait régulièrement avec Sean tyas !!!

Ca fait plaisir de voir autant de motivés.

Bon moi arrivage à 13h30@Victoria si tout se passe bien (c'est pas gagné les stats ne me sont pas favorables en bus !!! )

et le fly de la soirée !!

Edit : pourquoi les liens ne passent pas ???
http://www.**************************/flyers/28AprPosterWebFinal.jpg

Je me lève et je confirme

Old Post Mar-14-2007 20:27  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Paul will be releasing a Re:Locate album in the next few months and will be showcasing some of the material at this special event.

C'est bon ça, des petites nouveautés inédites de Re:Locate !! ça promet

Old Post Mar-14-2007 20:36  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

ouais rien à faire les liens passent pas
thx pour le Fly, d'ailleurs si quelqu'un pouvait chopper des fly j'en veux bien un ou deux merci

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-14-2007 20:36  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Defcon_7

Bien parlé

+1

Je veux pas créer une polémique autour de l'argent mais dépenser autant de thunes pour un lineup pareil franchement....

Vous pourriez avoir ce genre de soirée à l'Asta pour bien moins cher. Je parle surtout des frais de déplacement bien entendu.

Allez au moins visiter la ville

Old Post Mar-14-2007 20:39  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by lost_in_trance

Ca va, je crois qu'on a compris ton point de vue. Pas la peine d'en rajouter une couche à chaque page

Old Post Mar-14-2007 20:47 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

@Nightflo : j'ai demandé j'attends les réponses

POur les autres je ne suis pas sûr que bouger sur Londres coutent plus cher que bouger sur Amsterdam, moi la dernière fois que je suis allé en hollande j'en ai eu pour 150€ et à Londres aussi un week end c'est 150€ (ok c'était le Tiesto@HMH donc le billet de Tiesto coutait plus cher) mais je pense que l'ambiance dans un club londonien pour une première de la part de 3 Djs peut vraiment le faire...

Enfin moi qui suis tout seul sur ce morceau de terre je suis bien content de voir des TA motivés alors ne les découragés pas non mais

Edit : et puis c'est histoire de changer les habitudes aussi

Old Post Mar-14-2007 20:49  France
sbastien4678
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by anne348
Ca va, je crois qu'on a compris ton point de vue. Pas la peine d'en rajouter une couche à chaque page

Il faut prendre ça au deuxième degré?

Old Post Mar-14-2007 20:52  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Ouais une baston!!!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-14-2007 20:54  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Electronic Sessions @ Corsica Studios - London [28-04-07]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing Trance From Thomas Michael's Yellow Cd Promo 2000 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAme - Rej [Sonar Kollektiv] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:32.

Forum Rules: