Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > doen wij aan drugs ofnie?
doen wij aan drugs??
You do not have permission to vote on this poll.
Ja laatste 3 maanden nog geslikt 27 19.57%
Ja laatste 3 maanden nog geblowd 28 20.29%
Nee nooit gedaan 55 39.86%
Nee wel ooit gedaan 24 17.39%
Nee wel van plan wel van plan 4 2.90%
Total: 138 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (23): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Rasta

Nooit gedaan, en niet van plan te doen.

Old Post Apr-10-2002 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zarch
Supreme tranceaddict

Nee gebruik niet, heb vroeger wel geblowd. Maarja mis het niet zo erg misschien ooit weer is, ben ook niet van plan pilletje te slikken ofzo.

Old Post Apr-10-2002 20:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for zarch Click here to Send zarch a Private Message Add zarch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Gewoon slikken met die bende, tis allemaal minder gevaarlijk en beangstigend dan je denkt.

Old Post Apr-10-2002 20:11 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
tsja

wat moet je erop zeggen?
aan de ene kant heb je het niet nodig, maarja zoals anderen voor mij spraken: als je het eenmaal gedaan hebt weet je wat het verschil is...
niet dat ik het al te vaak doe, maar op z'n tijd geeft het toch wat extra's zullen we maar zeggen..
ltr

Old Post Apr-10-2002 20:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YojiBiomehanika
tranceaddict

ach man booya ik heb der op qlimax ook 5 weggeslikt
is gewoon te gek en als je et gewoon alleen op vette feesten doet en niet elke zaterdag in de plaatselijke boerenkeet is der ook nix aan de hand hor

Old Post Apr-10-2002 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for YojiBiomehanika Click here to Send YojiBiomehanika a Private Message Add YojiBiomehanika to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
ach man booya ik heb der op qlimax ook 5 weggeslikt
is gewoon te gek en als je et gewoon alleen op vette feesten doet en niet elke zaterdag in de plaatselijke boerenkeet is der ook nix aan de hand hor

A) dit vevestrigd alleen maar dat je slechte pillen had, anders had je er ook geen 5 hoeven eten.
B) wij kennen dan samen wel een feestje bouwen

Old Post Apr-10-2002 21:43 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Illies; 1 keer gedaan, toffe ervaring, maar doe t nooit meer omdat ik al zoveel dingen doe die slecht voor me zijn.
Blowen doe ik soms als t me aangeboden wordt, en van de zomer ga ik zeker wel weer blowen omdat ik dan elke avond met vrienden zit te drinken op een bankje bij een meertje.
Paddo's ook een keer gedaan. Geweldige ervaringen mee gehad, ik ga het deze zomer weer doen. Ik zat tv te kijken toen het werkte. Ik zag een auto op tv. Ik d8: WAAAUUWWW EEN AUTO!!!
Je ziet een vliegtuig op tv. Ik dacht W000000T een Vliegtuig!!!! Man wat vet was dat
proppers ook gedaan ja. En nee niet omdat ik p00t ben, het verslapt namelijk niet alleen maar je spieren, je kunt er ook enorme lachkicks van krijgen.
iig, de grens leg ik bij coke en heroine. Zo simpel als wat: da's pure harddrugs. De andere dingen zijn leuk voor een keertje, maar ook niet meer dan dat.

www.balticbastian.com/

Old Post Apr-10-2002 21:55  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YojiBiomehanika
tranceaddict

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

A) dit vevestrigd alleen maar dat je slechte pillen had, anders had je er ook geen 5 hoeven eten.
B) wij kennen dan samen wel een feestje bouwen

jah maar vroeger slikte ik wel elke week in de plaatselijke boerenkeet toen was dat nog leuk hehe.
en als je om 22u 24u 2u 4u en 6u elke x 1tje slikt ben je wel de hele avond wappie hor

een een feestje bouwen doen we nog wel een x , zal ik es op tijd komen op een meeting als ieder1 der nog is hehe...

Old Post Apr-10-2002 21:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for YojiBiomehanika Click here to Send YojiBiomehanika a Private Message Add YojiBiomehanika to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Gewoon slikken met die bende, tis allemaal minder gevaarlijk en beangstigend dan je denkt.

Junkie Petrus geeft advies Nee zonder gekheid.. Ik vind dat iedereen zelf wel kan bepalen of tie met of zonder pillen feest, ik heb er persoonlijk niet zo behoefte aan, maar ik ken genoeg mensen die die shit wel gebruiken, en je kan er altijd wel gigantisch mee lachen :P

Old Post Apr-10-2002 22:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Nooit HD gebruikt. Wel jarenlang meer dan dagelijks geblowd, maar ik werd 't zat... voelde me er niet prettig meer bij... heb 1 keer veel te veel in veel te korte tijd gerookt en sindsdien werd het steeds minder. Ben nu een gelegenheidsblower zeg maar... als ik het aangeboden krijg de ik af en toe wel mee... maar verders niet meer...

Old Post Apr-11-2002 00:20 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Ik heb het nog nooit gedaan, ben ook niet van plan het te gaan doen.
Ma ik zeg nooit nooit

Old Post Apr-11-2002 05:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Nouwww,sjaaa k was eerst ook enorm tegen,en tulijk t brengt rotzooi in je body,maar ach en daarom neem ik zelfs de felste neezeggers niet serieus,k slik tegenwoordig ookal bij me blowuh:P

Old Post Apr-11-2002 07:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > doen wij aan drugs ofnie?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno tune from Liebing @ Sensation 2002 set [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackShmuel & Choopie - "Sun Rising" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:40.

Forum Rules: