Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > The BETA leden on Myspace Thread (offtopic)
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Xilver
Nee man, die belachelijke hate-posts van miss en mister "I want to be popular" komen de meeste mensen redelijk hard de strot uit.

Volgens mij gaan hier vele "+1"'tjes volgen. Als iemand deze thread nog leest tenminste.

Old Post May-09-2007 11:26  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by djcresto
Volgens mij gaan hier vele "+1"'tjes volgen. Als iemand deze thread nog leest tenminste.

hier alvast de mijne: +1

Old Post May-09-2007 11:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Nee man, die belachelijke hate-posts van miss en mister "I want to be popular" komen de meeste mensen redelijk hard de strot uit.

Jongen wat bent gij een zuurpruim geworden! En dan weten da ge zelf graag jan en alleman te kakken zet. Hypocriet. Kom wat meer buiten. Het zal u deugd doen.

groeten van Progrez, mister 'popular'--> Total Posts: 432 (0.40 posts per day)

No Rules, Great Old

Old Post May-09-2007 12:00  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003
Invisible Grin

Leven en laten leven...

Old Post May-09-2007 12:07  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Progrez
Jongen wat bent gij een zuurpruim geworden! En dan weten da ge zelf graag jan en alleman te kakken zet. Hypocriet. Kom wat meer buiten. Het zal u deugd doen.

_______.________|_
|.The who gives a | ||___
| __ fuck TRUCK __ l ||__||)
(@)(@)****(@)(@)****(@) ( BEEP BEEP )

Old Post May-09-2007 12:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by Progrez

groeten van Progrez, mister 'popular'--> Total Posts: 432 (0.40 posts per day)

Tis de arrogantie in je posts en dat is bij deze post net voor de 432e keer bewezen.

Old Post May-09-2007 12:23  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

Begrijp niet wat is verkeerd bij de verzameling van de verschillende myspace van de BETA leden... Jullie houden niet van myspace, ok, t'is jullie recht, geen probleem. Maar laat toch de mensen die dat media gebruiken hun adressen samen te geven.

thread is "de beta leden op myspace" jij bent niet op myspace? dan heb je geen belang in deze thread.

Ik ben niet hier om de promotie van myspace te doen, er zijn zowel positieve als negatieve aspecten. Maar dat was echt niet de bedoeling van deze thread. Ik zou maar even kijken wie van TA is op myspace en wat ze daar doen. Het is een mogelijkheid om andere belgische tranceliefhebbers te ontmoeten.

Old Post May-09-2007 12:23  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

idd we wijken af

Ik heb geen myspace

Old Post May-09-2007 12:24  Belgium
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

aha dat had ik wel begrepen

Old Post May-09-2007 12:26  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Tis de arrogantie in je posts en dat is bij deze post net voor de 432e keer bewezen.

Bwah de arrogantie kan ik wel mee lachen. Ik vind de hypocrisie vooral storend, zeker als ze dan zelf anderen hypocriet gaan noemen.

Trouwens, massiveK, je hebt gelijk dat ik mijn commentaar op MySpace beter in een andere thread had gedaan, maar dat is nu opgelost, de lijst met MySpace-beta's staat nu in een andere thread enkele regels lager. Laten we deze houden voor de shit slinging

Old Post May-09-2007 12:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:

Niet akkoord; het is de kleine kinder-mentaliteit die hier gevoed wordt. Jij bent graag sarcastisch... Zo zijn er nog. Ik lach eens de club brugge supporters uit en meneer confag voelt zich direct persoonlijk aangevallen en begint van een mug een olifant te maken.

Het is dat gebleit dat moet stoppen... Ik kan me niet herinneren dat ik beginnen wenen ben of bij de moderator gaan klagen als ik als mark norman of tiesto fanboy wordt bekeken. Daar moet je maar tegenkunnen op een forum; en daarbij is het meestal maar voor te lachen bedoeld.

Deze ludieke sfeer dat dit board vroeger droeg is tenonder gegaan in de eerste fase sinds de grote bemoeiing van domineesje; in een tweede fase door config.

Greg mag voor sommigen wel arrogant overkomen; ik vind het in de eerste plaats grappig en sarcastisch. Op het internet ben je trouwens nog altijd anders dan in het echt. Daar heeft Greg wellicht nog niet half de arrogantie van enkel anderen hier.

Tom; jij bent net zo arrogant als Greg in deze thread als je begint als "Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"

Ik vind dat, net als Greg's posts, ook om te lachen.

Niet alleen de crybabymentaliteit verziekt dit forum; er is nog de laatste factor van onwil bij vele members om nog maar IETS nuttigs over trance te posten (de laatste thread die ik startte is ook al lang weer begraven).
Men kan hier alleen nog maar over jump posten; en in zo'n thread is confag even arrogant als anderen hier.

En last but not least heeft een geweldig onnozele en inconsequente moderator hier ook het nodig aandeel in.

Old Post May-09-2007 12:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by DJ Zetski
OK, Myspace is inderdaad voor janetten, helemaal akkoord mee.

MAAR: Myspace is blijkbaar toch een goed middel om bekend te raken - zo is DJ Mash bijvoorbeeld bekend geraakt met "Somebody's property", en ik veronderstel dat dat niet de enige zal zijn. Het is eigenlijk een ideale identiteitskaart voor DJ's/producers. Op die manier kan je uw nummers laten kennen bij DJ's (en het gaat op Myspace zo gemakkelijk om contact te leggen met bekende DJ's of producers).

Of het nu belachelijk is of niet, het is misschien een hulp voor producers of DJ's die nog niet bekend zijn.

ik ga in grote lijnen akkoord met deze post. Zomaar myspace joinen is misschien redelijk 'belachelijk' of 'janetterig'..
Langs de andere kant kan je als dj, luisteraar of producer echt enorm veel connecties opbouwen via myspace. Dat klinkt misschien ongeloofwaardig of een flauw excuus voor velen, maar dat is in feite ook eigenlijk de reden waarom ik er gejoind ben; je kan gewoon pm'en naar producers en in vele gevallen sturen zij u ook nog een bericht terug.. noem mij nog eens een paar applicaties waar ge dat mee kunt bereiken? Heel weinig imo. En inderdaad, nummers die via myspace uitgegroeid zijn tot wereldbekende nummers, die zijn ook al talloos aan het worden.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post May-09-2007 12:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > The BETA leden on Myspace Thread (offtopic)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID, have sample now... :) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSisko - Light Over Me (Gate Of Light Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:24.

Forum Rules: