 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
|
|
|
OK
Studio sport gezien.
- PSV terrecht gewonnen.
- Geen buitenspel bij doelpunt
- PSV komt goed weg bij kopbal op paal
- De overtredingen:
Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. Hands van 3,14-air bij die corner. Het heel makkelijk gaan liggen van Ramzi, maar het handje van EMMERton was er wel. en dan nog een gewoon duel met Ramzi waar helemaal niets aan de hand was, maar wel 2 spelers tegen Ramzi.
Die gingen er aan vooraf.
Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf.
OK dan is het nog steeds geen pingel, maar zo werkt het wel voor de (overigens zeer slecht fluitende) scheids.
Nikiforov:
hij trekt heel lichtjes aan de arm van tomasson. tomasson maakt hier een schwalbe. als hij gewoon doorloopt tikt ie um misschien erin.
We moeten wel objectief blijven kijken jongens.
Niki raakt tomasson maar amper aan maar valt als een stervende zwaan.
Emmerton doet bijna precies hetzelfde bij Ramzi en die gaat er dan ook bij liggen.
Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou.
Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik.
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback)
___________________
check my website:
www.riechels.nl
|
|
Apr-14-2002 18:35
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by raoel
OK
Studio sport gezien.
- PSV terrecht gewonnen.
- Geen buitenspel bij doelpunt
- PSV komt goed weg bij kopbal op paal
- De overtredingen:
Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. Hands van 3,14-air bij die corner. Het heel makkelijk gaan liggen van Ramzi, maar het handje van EMMERton was er wel. en dan nog een gewoon duel met Ramzi waar helemaal niets aan de hand was, maar wel 2 spelers tegen Ramzi.
Die gingen er aan vooraf.
Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf.
OK dan is het nog steeds geen pingel, maar zo werkt het wel voor de (overigens zeer slecht fluitende) scheids.
Nikiforov:
hij trekt heel lichtjes aan de arm van tomasson. tomasson maakt hier een schwalbe. als hij gewoon doorloopt tikt ie um misschien erin.
We moeten wel objectief blijven kijken jongens.
Niki raakt tomasson maar amper aan maar valt als een stervende zwaan.
Emmerton doet bijna precies hetzelfde bij Ramzi en die gaat er dan ook bij liggen.
Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou.
Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik.
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback) |
Lol.. objectief.. nou w8 ff op mn reply want dit gaat ff duren 
|
|
Apr-14-2002 19:02
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
|
|
|
Apr-14-2002 19:10
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by raoel
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback) |
2 beste spitsen van de NL'se competitie, ben jij wel helemaal lekker, Tomasson is weet ik wel niet zooooo slecht, dat barcelona die gast willen hebben snap ik ECHT niet, en Ahlback is ook een zak stront, hij heeft na de winterstop al wel 3 doelpunten gemaakt (waarvan 1 doelpunt gisteravond) van hooijdonk is machtig, niemand komt bij hem in de buurt, de rest van de spitsen zijn dieptriest (Mido en Kezman komen dan nog redelijk in de buurt....)
op de rest reageer ik niet, vind Studio Sport zo pro-PSV zijn als maar kan 
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|
|
Apr-14-2002 19:17
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
| quote: | - PSV terrecht gewonnen.
- Geen buitenspel bij doelpunt
- PSV komt goed weg bij kopbal op paal
|
teRecht.. ehmm ligt eraan hoe je het bekijkt, ik denk dat feyenoord veel grote kansen heeft gehad om een doelpunt. Zeker tomasson miste een hoop kansen. Maar ja dat hoort bij voetbal
Het was idd geen buitenspel
PSV kwam wel meer goed weg bij grote kansen (met dank aan tomasson)
| quote: |
Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. |
Voor optelsommen hoor je geen penalties te geven.. Kijk het regelement nog maar een xtje na..
| quote: | Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf.
|
Zelfde verhaal, bovendien gaf van Bommel na de wedstrijd zelf toe dat ie vond dat het geen overtreding was.. (sympathieke actie, maar dat komt waarschijnlijk omdat ie 's avonds weer bij schoonpa van Marwijk op visite moet, verder echt een heel vervelende speler (maar dat behoeft verder geen uitleg neem ik aan))
| quote: | | We moeten wel objectief blijven kijken jongens |
Laten we dat dan ook doen
| quote: | | Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou. |
Ook dat hoort bij voetbal.. It's all in the game
| quote: | Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik.
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback) |
Ik wil tomasson niet vrijpleiten, maar om ff een klein voorbeeldje te geven over van Hooijdonk:
Bij de bal van ono, die op goal werd geschoten, kopte van Hooijdonk de bal ver over, terwijl die volop in zn rug wordt geduwd. Pi-Air zegt echter niets, en loopt gewoon weg.. Dus dan loop je deze speler te vergelijken met een van bommel die bij de lichtste scheet al op de grond ligt te kermen van de pijn.. Komop zeg.. Als we het dan toch over objectief hebben.. En bovendien als je het dan toch over schwalbes hebt bij feyenoord, dan zou ik toch eerder naar leonardo (1) kijken, die kan het namelijk wel..
Lator!!!!
|
|
Apr-14-2002 19:18
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 07:39.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|