Ik had/zou heel graag gaan, maar ik moet het financieel nog even kalmer aandoen. Anyway, dit zijn trouwens nog van die feestjes (zeker met Beta's) waar ik nog naartoe zou gaan. Deze line-up zorgt vast en zeker voor Muziekale Orgasmes uit het "Elite" vakje!! Hoe dan ook Jasper, geniet en doe het goed en zet al de heisa van agelopen week op het forum uit u hoofd.
Allé Jan, als ge voor middernacht komt kost het u amper 5€ Allé, het is u vergeven dat ge nu niet komt als ge 7 juli wel naar de Beta party komt
___________________ www.dj-vega.net
Rollcall Jasper & Zehra mrcanon BZRK Cresto & Brenda Kristof (Real) TOR FenixStyle FCB_Fanatic Nyah & Xilver christina Solar Vishnu (tentative) domineesje + 1 Config lost_in_trance
ik heb een gratis ticket gewonnen
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
quote:Originally posted by djcresto ik heb een gratis ticket gewonnen ik ook
quote:Originally posted by djcresto ik heb een gratis ticket gewonnen + 1 Toevallig geen volk van de Kempen om mee te carpoolen?
quote:Originally posted by Jasperovitsj Ik heb Dreamzone eens gemaild, hopelijk kan hij voor morgen uitsluitsel geven "Hey Jasper, De ganse nacht wordt uitgezonden via live stream en alle muziek wordt ook opgenomen. Je kan dus zeker je setjes digitaal krijgen :-)" Voila
Stomme examens Anders had'k hier zeker bij geweest, in ieder geval, Jasper
lolol , alle beta's hebben een ticket gewonnen
___________________ Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision www.djconfig.com Config Mixcloud
quote:Originally posted by Blue Sky 99 Stomme examens Livestream opzetten tijdens het leren hé
quote:Originally posted by Jasperovitsj Livestream opzetten tijdens het leren hé Zal er zeker niet aan ontbreken, da's zowat het enige lichtpuntje in de duisternis
quote:Originally posted by Config lolol , alle beta's hebben een ticket gewonnen Ik wist niet dat er een wedstrijd liep. Nu ja, ik betaal met plezier 5 EUR voor zo'n line-up.