tror inte så många är där så tidigt på kvällen.. bättre att folk försöker hålla sig längst fram hela kvällen så kan man dra ihop alla och ta en snabb bild
Originally posted by Laszlo
varför kan du inte komma då? få ett G&D-infall och häng med upp! stockholmsplanet lyfter 1430 imorgon, be till gudarna att skiten inte kraschar bara!
Jag har inte råd .. enkelt problem va?
Men.. vad är väl en bal på slottet?
Btw.. de har tagit bort alla dash q400 som var i trafik, det går bara boeing 737 mellan växjö å sthlm nu
___________________
Sep-13-2007 17:39
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by jofawe
Jag har inte råd .. enkelt problem va?
Men.. vad är väl en bal på slottet?
Btw.. de har tagit bort alla dash q400 som var i trafik, det går bara boeing 737 mellan växjö å sthlm nu
ojoj! lyx...då fattas bara att någon plockar mig med i limo på flygplatsen!
men vafan....låna cash! steve har två biljetter till salu...kom igen. jag bjussar på den första drinken!