|
| quote: | Originally posted by obssession
off course, ik post hier iets en the great 'jasperovitsj' moet natuurlijk direct quoten. Waar het om gaat is dat telkens er een feestje komt in Illusion , het toch niet nagelaten kan worden om altijd iets negatiefs te zeggen, ik zeg het nog is wa meer respect zou hier op zijn plek zijn voro wat illusion tenslotte probeert te doen. Ivm al dat gezaag over Illusion en de seer,laat me niet lachen ik heb al genoeg feestjes gezien waar betas ware die er as een plant bijstonden, en dit voor 'tranceliefhebbers' dus wees dan ook niet telkens zo hypocriet alsof jullie de grootste sfeermakerszijn en het Illusionpubliek totaal 'suckt' Ik kan gewoon niet begrijpen waarom hier telkens zo afgegeven wordt op een discotheek, die ons dit jaar al heel watmooie namen gepresenteerd heeft...EN btw Jasper,toen jij draaide in Illusion ( wat ik degelijke set vond) stond er een hele delegatie beta's muisstil...Dat sommigen dan zo zeiken op de 'slechte sfeer' van Illusion , is iets dat me totaal ontgaat. ( btw dit is algemeen gesproken, aangezien ik niet weet welke members daar waren toen ) Ma blijkbaar veranderen sommigen hier van mening als de wind, eerst is JAn megaslecht, nu is ie plots goed op basis va 1 set? mss in't vervolg dan niet zo snel oordelen?? Verder maak je de sfeer zelf, en ik heb me alvast rotgeamuseerd, niet eens tijd gehad om te zien of anderen al dan niet stil staan...Mss zegt dit dan ook wel iets als anderen daar wel op letten... |
Er wordt toch nergens in deze topic afgegeven op Illusion? Integendeel, verschillende Beta's die aanwezig waren hebben hier al toegegeven dat de residents een sterke set hebben gedraaid.. Of moeten we nu gaan zeggen dat Jan slecht draaide terwijl dat gisteren niet zo was?
Dat er wat meer sfeer had mogen zijn is een feit.. Maar daar kan Illusion zelf ook niets aan doen, dat ligt gewoon aan de mensen zelf.. En de Beta's die hier klagen dat er te weinig sfeer was, stonden net als u vanvoor en maakten er ook een feestje van..

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
|