|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tis toch allemaal mooi verdeeld rond de 18 jaar...
Wat jonger, wat ouder.. Wel lachen 
En idd, we zouden eens moeten kijken waar iedereen vandaan kwam, en dan met een kaartje.
Maar dat is al eens gedaan, niet?
Greetz,
SnuggLe |
HAAL HET STRONT UIT JE OGEN! 
Die bestaat al een hele poos, niet zoveel PowerPlant smoken jij 
___________________
Allemaal gelul!!
|