Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Info ou intox? Tiesto resident radio FG
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aquaman63
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2007

vous l'avez vu ou la rumeur de fun ou tf1??

Trance 4 life !!!

Old Post Sep-06-2007 11:57  France
Click Here to See the Profile for Aquaman63 Click here to Send Aquaman63 a Private Message Visit Aquaman63's homepage! Add Aquaman63 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by sebdevinc
OR
Un Dj ne se déplacerai que pour une emission de télé bidon ??
NAn c'est qu'il aurait une date se soir là ^^
MAis, je vois pas de PAris sur les dj dates de Tijs !

T'idéalises pas un peu le truc ? un dj c'est pas une machine qui ne vit que pour faire danser des gugusses...

Y a la promo tout ca et je pense qu'etre invité à un show télé en France c'est quand meme pas rien

Le seul prob c'est qu'en France et chez Cauet Tiesto ou je ne sais qui c'est moins vendeur que Martin Solveig ou Pakito

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-06-2007 11:58  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sebdevinc
Fantomas de la Trance

Registered: Nov 2006

Tu n'as pas tord !
Je voulait juste dire que il fait généralement sa promo en meme temps que des dates. Car je ne le voit vraiment pas faire des centaines dez kilomètres pour 30mins sur une emission (bon oké il peu faire sa promo partout)
Je penssai notament a l'interview qu'il avait donné sur Contact et FG, qui a été enregistré juste avant son show a Disney ...
Il ne venait pas pour l'interview

Vivement la suite
No Sé Rosé !

Old Post Sep-06-2007 12:05  France
Click Here to See the Profile for sebdevinc Click here to Send sebdevinc a Private Message Add sebdevinc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by sebdevinc
Tu n'as pas tord !
Je voulait juste dire que il fait généralement sa promo en meme temps que des dates. Car je ne le voit vraiment pas faire des centaines dez kilomètres pour 30mins sur une emission (bon oké il peu faire sa promo partout)
Je penssai notament a l'interview qu'il avait donné sur Contact et FG, qui a été enregistré juste avant son show a Disney ...
Il ne venait pas pour l'interview

Ou il venait pas pour le mix

Non oué c'est de l'optimisation de date c'est normal ca réduit les coups

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-06-2007 12:33  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Kartman
Le seul prob c'est qu'en France et chez Cauet Tiesto ou je ne sais qui c'est moins vendeur que Martin Solveig ou Pakito

Cauet a une certaine liberté d'action dans le choix de ses invités quand même. Il peut très bien l'inviter en "pote" et se rattraper en mettant une actrice X après Tijs.

Old Post Sep-06-2007 12:34 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Info ou intox? Tiesto resident radio FG
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP with this old id [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDogzilla - "Dogzilla" (Misstress Barbara Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:31.

Forum Rules: