GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren
godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes
___________________
I hate the global warming hoax
Apr-24-2002 12:35
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren
godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes
je moet ook minder irc'en beflap
Apr-24-2002 15:40
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren
godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes
K blijf ook bakken ma ik ben al lang blij dat ik dit jaar mijn propedeuse heb gehaald. Hoe ik in ieder geval nie te kappen met mn opleiding. En alles wat ik dit jaar gehaald heb hoef ik volgend jaar nie meer te doen
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!
Apr-24-2002 17:05
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Gurian
K blijf ook bakken ma ik ben al lang blij dat ik dit jaar mijn propedeuse heb gehaald. Hoe ik in ieder geval nie te kappen met mn opleiding. En alles wat ik dit jaar gehaald heb hoef ik volgend jaar nie meer te doen
ik moet me p nog halen
sta nu op 18 punte officieel, en ik krijg nog me cijfers van me herkansing+ dit blok nog terug
Apr-24-2002 17:42
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Gurian
Oja we hebben weer eens gewonnen. Wat een feest op de tribunes zeg
NOT. Alleen bij het laatste doelpunt was er iets applaus
nou nou,, the red-yellow army is dus nie meer :d Mijn seizoenskaart is 300 piek orso btw.. (excelsior hè) En volgend jaar zal die wel weer een stukkie duurder zijn aangezien we volgende jaar eredivisie spelen Hehe
LTR
Apr-24-2002 20:10
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Ik vind dat FC Zwolle maar de eredivisie in moet en nie excelsior...balleclub
Apr-24-2002 20:47
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind dat FC Zwolle maar de eredivisie in moet en nie excelsior...balleclub
Nee man Excelsior moet kampioen worden want anders zijn wij onze derby kwijt. Nooit meer relluh met zw#lle. Kon toch al niet maar ok dat terzijde.
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!
Apr-25-2002 05:42
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by Optimus
je moet ook minder irc'en beflap
zeg me papa en mama ook, maark probeer me leraren nog te overtuigen met de laatste serie cijfers, net weer een 7.6 op frans, woohoo
GreetZ
___________________
I hate the global warming hoax
Apr-26-2002 06:19
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
[kots mode]
SCHIJTJODEN !!!!
Even deze topic ophalen. Ik baal er ontzettend van dat dat schijt eeuwige lucky ajax op zo'n kut manier wint.
Kan er wel mee janken.
Dan was de pingel van utrecht wel niet terrecht, maar 2 meter buitenspel is wel echt erg.
bah bah bah bah
Dat wilde ik jullie bij deze even laten weten. [/kots mode]
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
en 2 new_wave......ajax joden super joden E E E
HERRRlllllijk
buitenspel goal 0wange
___________________
Heroes get remembered, but legends never die...
May-12-2002 18:36
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Wat overigens ook nog zeer erg was op deze kut dag was de formue 1.
Ik had al een hekel aan M Schumacher maar hij nadert de onderste trede van mijn ladder.
Nog een keer zoiets en valt ervan af.
Dan is ie samen met ajax paria