Originally posted by FCB_Fanatic
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar de line-up van Club Elite in Illusion, die zal ook een invloed hebben of ik naar TE ga.
is dat hetzelfde weekend of dezelfde dag?
Dec-03-2007 21:44
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
Den Devilex zal nog eerder volgend weekend een bus naar de Pulse Factory inleggen, dan volgend jaar één naar de Jaarbeurs.
Originally posted by Gladius
is dat hetzelfde weekend of dezelfde dag?
valt op dezelfde dag
Als ik trouwens naar TE ga, is er een kans dat ik met de trein ga. Ik ben op zo'n 15 minuten in het station van Weert (NL) en dan is het maar een uur meer.
Dec-03-2007 22:36
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by christina
in plaats van als idioten te blijven speculeren over een eventuele bus, zou er misschien iemand devilex kunnen contacteren of gewoon zelf een bus op poten kunnen zetten? [IMG]
She has a point.
Zet uw naam onder de lijst, dat er toch een idee is hoeveel man er een bus wilt. Ikzelf twijfel nog; maar moest ik gaan en er is per se een bus nodig dan wil ik dat eventueel ook wel organiseren (maar als Devilex of iemand anders het wilt doen, des te beter natuurlijk ).
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Dec-04-2007 16:26
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Ik zal enkele mensen moeten teleurstellen maar ik denk niet dat ik dit jaar naar Utrecht afzak.
01. BZRK
02. mrcanon
03. dupondje
04. maat dupondje
@Xilver: ge zijt zelf een janet
Dec-06-2007 11:13
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by dupondje
@Xilver: ge zijt zelf een janet
hoho
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track