|
We krgen een mailtje van "eau" vriendjes over as zaterdag : Zaterdag? 3-jarige bestaan van de Den Haag??? Jullie ook aanwezig als vast meubilair op het kleine podium?
anders tot gauw!
En dus zijn we daar tijdens PvD ook,vast meubilair nietwaar?
En verder gaak idd niet lopen zoeken,als iemand me wilt zien komt ie daar maar naartoe,en zo niet,ook goed 
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|