Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > het beste feest ooit (tot nu toe)
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
rellivisit
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

Frequence outdoor 17-08-2001 (frequence.nl)
The Elite 29-04-02 (elite.sintac.com)

HaRdStYleR

Old Post May-03-2002 15:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Nook

dat gaat nergens over, iedere dj moet je toch een eerste keer zien. je moet toch ergens een keer beginnen, nou denk ik wel dat bijna iedereen tiesto een keer gezien heb. De eerste keer dat ik tiesto zag was ook op een solo. alhoewel ik wel nummers van hem kende.

Dank je Optimus voor je reactie op deze post. Jij begrijpt mij.

Ik bedoelde ermee te zeggen dat mensen die normaal niet in de "trance/house wereld" zitten op de naam Tiesto en de hype rond zijn persoon af komen, niet wetende wat hij draait en wat hij doet. Begrijp me niet verkeerd, voor iedereen moet het de eerste keer zijn, lol. Maar als er bv een hard-house dj voor hem draait en iemand maakt de opmerking: "Zoooooo Tiesto draait echt goed hé, ga helemaal uit me dak door hem", dan stoor ik me hier enigzins aan.

Maar in 1999 en 2000 kwamen er over het algemeen alleen fans van hem op sets af en die tijd is over. Doordat hij bekender is geworden trekt het een breder publiek, wat niet altijd sfeerverhogend hoeft te werken.

Trouwens milleniumparty in de Eau was ook erg wicked, had eigenlijk ook wel in me top 5 gepast.

Old Post May-03-2002 16:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54

Trouwens milleniumparty in de Eau was ook erg wicked, had eigenlijk ook wel in me top 5 gepast.

ja man, dat was echt een superparty

ik was in de loop van de avond steeds meer de weg kwijt en ik weet alleen nog dat Mark van Dale , Tiesto en Jean (toch?) had gedraaid. Was leuke feesie de hele nacht en ochtend (weer) op het blok in het mdden gestaan ghehehe

Old Post May-03-2002 23:08 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by Optimus

ja man, dat was echt een superparty

ik was in de loop van de avond steeds meer de weg kwijt en ik weet alleen nog dat Mark van Dale , Tiesto en Jean (toch?) had gedraaid. Was leuke feesie de hele nacht en ochtend (weer) op het blok in het mdden gestaan ghehehe

Van Jean en Mark van Dale heb ik weinig meegekregen, ze waren er wel met nog een stel dj's. Maar Tijs tussen 5:30 en 8:30 WOW . Rond een uur of 9 naar huis, helemaal fucked up. Enige domper van de ochtend was, dat de Macdonalds nog niet open was

Old Post May-03-2002 23:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:

Van Jean en Mark van Dale heb ik weinig meegekregen, ze waren er wel met nog een stel dj's. Maar Tijs tussen 5:30 en 8:30 WOW . Rond een uur of 9 naar huis, helemaal fucked up. Enige domper van de ochtend was, dat de Macdonalds nog niet open was

de BP is 100 meter verderop
ken je lollies halen

Old Post May-03-2002 23:50 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

quote:

Dank je Optimus voor je reactie op deze post. Jij begrijpt mij.

Ik bedoelde ermee te zeggen dat mensen die normaal niet in de "trance/house wereld" zitten op de naam Tiesto en de hype rond zijn persoon af komen, niet wetende wat hij draait en wat hij doet. Begrijp me niet verkeerd, voor iedereen moet het de eerste keer zijn, lol. Maar als er bv een hard-house dj voor hem draait en iemand maakt de opmerking: "Zoooooo Tiesto draait echt goed hé, ga helemaal uit me dak door hem", dan stoor ik me hier enigzins aan.

Maar in 1999 en 2000 kwamen er over het algemeen alleen fans van hem op sets af en die tijd is over. Doordat hij bekender is geworden trekt het een breder publiek, wat niet altijd sfeerverhogend hoeft te werken.

ok, i am sorry, beetje verkeerd begrepen

Old Post May-04-2002 00:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

ik ben er 2 vergeten

Lowlands '94

en Eminem in de Ahoy

whehe lekker puh want dat zijn helemaal geenf eesten

Old Post May-04-2002 12:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

02-12-00 impulz brabanthallen den bosch, dat was me 1e feest, vond het wel geinig in het begin na een tijdje draaide JP direct dizko, toen ik 15000 handen de lucht in zag gaan en iedereen hoorde schreewen kreeg ik gewoon kippevel. toen wist ik meteen dat ik meer naar dat soort feesten zou gaan. ook zag ik toen voor het eerst master yoji, ik was meteen verkocht

29-12-01 innercity rai, vond marco v vet en mauro picotto, en doordat magrec me de earth hal liet zien weet ik nu dat progressive vette muziek is

01-12-01 impulz. muziek was wel vet maar het leukst was dat ik zoveel bekende tegenkwam die ik al tijde niet meer had gezien.

Old Post May-04-2002 13:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik ben er 2 vergeten

Lowlands '94

en Eminem in de Ahoy

whehe lekker puh want dat zijn helemaal geenf eesten

Yeh,U2 in '87

Old Post May-04-2002 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

quote:
Originally posted by Donna

Yeh,U2 in '87

zeg dan u2 2001!!!

Trouwens over Tiesto moet ik ook kwijt dat ik het eigenlijk niet leuk meer vind om naar tiesto te gaan, tuurlijk het blijft een van mijn favorieten, maar als ik in de Palace (Groningen) tussen 1500 studenten sta, die nog nooit van tiesto gehoord hebben heb ik het gewoon niet echt naar mn zin (dan is het handtasjesgehalte me gewoon te hoog).

Old Post May-04-2002 18:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by total woot

maar als ik in de Palace (Groningen) tussen 1500 studenten sta, die nog nooit van tiesto gehoord hebben heb ik het gewoon niet echt naar mn zin (dan is het handtasjesgehalte me gewoon te hoog).

Dit is precies wat ik mijn repley bedoelde. Dit soort publiek die dan spontaan een club binnen stapt, verziekt vaak (niet altijd ) de sfeer in de tent.

Old Post May-05-2002 02:45  Netherlands
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by total woot
zeg dan u2 2001!!!

*g* Das t 1e concert van U2 sinds '87 waar ik NIET geweest ben

Old Post May-05-2002 05:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > het beste feest ooit (tot nu toe)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Virgen - with sound file!! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCirculation - "Turqouise" (Different Gear Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:14.

Forum Rules: