|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
als je last hebt van blowen moet je thuis blijven. Moet je niet op straat komen, moet je niet naar feesten gaan. Heel simpel.
Tienerdrugs? Man, doe ff lekker. Ik blow niet eens, dus mij heb je er niet mee. Stel je niet zo aan Henkie, en voel je eens niet overal boven verheven, zo veel beter doe jij het nou ook weer niet.
Als iemand een mening heeft, respecteer ik die. Dus als iemand wiet vind stinken, prima. Maar als ie mensen over een kam scheert (waar het hier over gaat, maar wat jij blijkbaar weer eens verdraait of niet door hebt) gaat me dat te ver. Dat slaat echt nergens op. Ik respecteer mensen niet die andere mensen niet respecteert. En je respecteert anderen niet door ze over een kam te scheren.
Als iemand zo'n houding heeft ten opzichte van anderen, doet dat al genoeg, verpest je daarmee een sfeer. Want nonverbale taal zegt meer dan verbaletaal. Hij zou er zelfs beter WEL wat van kunnen zeggen als ie er last van heeft, dan geeft ie die 'blowers' de kans om rekening met hem te houden. Als je simpelweg je bek niet open doet, kunnen mensen er geen rekening mee houden.
Ik kan over mensen in hun waarde laten praten Henkie, JIJ niet. Want dat kun jij niet. Zie dat nou eens in jochie... |
zugt moppie,ik hou van je
beter had je het niet kunnen verwoorden...
Er word hiero door iemand iets van kampersvolk geroepen ofzo
Er is er 1 die keihard zegt ik gebruik geen drugs,maar drinkt wel bier...
Ow en dan was er ook nog een mod die weer ff een reden dacht te zien om even flink zichzelf naar boven proberen te lullen....
M5.zou jij ff de definitie kunnen geven van kampersvolk?bennik wel benieuwd naar....
|