Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Téléchargement?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

ce thread ne sert à rien.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-26-2007 14:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by trancegirl79
les bruns avec une grosse barbe rousse hmmm trop beaux! lllolll (j/k)

pics or STFU!

Old Post Dec-26-2007 14:28  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptit_jé
tranceaddict in training

Registered: Dec 2007
vous faites peur!

Old Post Dec-26-2007 14:54  France
Click Here to See the Profile for ptit_jé Click here to Send ptit_jé a Private Message Add ptit_jé to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by ptit_jé
vous faites peur!

on fait peur??? c'est pas gentil ca lol

non mais oh faut savoir rire un peu dans la vie hein!

Old Post Dec-26-2007 15:00  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
vous faites peur!

bouh !

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Dec-26-2007 15:02  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Nightflowers
bouh !

Old Post Dec-26-2007 15:09  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by trancegirl79
[IMG*]http://wwwedu.ge.ch/co/secheron/fantastique/fantome.gif[/IMG]

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Dec-26-2007 15:10  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
maintenant que j'y pense j'ai déjà boxé dans pas mal de catégories, bon j'ai perdu des combats mais pas la guerre donc je vais ptètre appeler Don king voir ce qu'il en dit...

sinon la brune c'est Jem http://www.jem-music.net

et son album sorti en 2004 est soudainement venu s'incruster dans mon all time chart.

Old Post Dec-26-2007 17:25  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004
Re: Téléchargement?

quote:
Bonjour �_ tous,
je suis fan de trance depuis un bon moment et j'ai quelque problème �_ trouver un logiciel interressant pour télécharger.

J'utilisais depuis un certains direct conect mais impossible de mettre la main sur un hub correct

J'espere que l'un de vous pourra m'aider!

merci!

Tu ne devrais pas poser ce genre de question içi d'emblée au risque de t'en prendre plein la figure

Commence par faire une petite recherche sur le forum et tu trouveras le lien ultime (logiciel? hu )
Pour les dj sets tu trouveras toute une cargaison de lien dans le thread approprié

Sinon audiojelly ou Beatport. Moi je te conseille iTunes qui fonctionne aussi avec un système de carte prépayée comme pour les portables (si tu n'as pas de CC)

Last edited by sbastien4678 on Dec-26-2007 at 17:49

Old Post Dec-26-2007 17:44  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006
Re: Re: Téléchargement?

quote:
Originally posted by lost_in_trance
...Moi je te conseille iTunes qui ...

itunes cay le mal
Perso je preferes ta combine chez les tcheques (merci encore ;-) ) lol

Old Post Dec-26-2007 18:27  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004
Re: Re: Re: Téléchargement?

quote:
Originally posted by chasis.fan
Perso je preferes ta combine chez les tcheques (merci encore ;-) ) lol

He He

Old Post Dec-26-2007 21:09  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

Perso, j'ai laissé tomber les filieres polonaises & co et autres site hollandais.

1 Parce que maintenant que je gagne ma vie, je vois pas pourquoi je pourrais pas consacrer un petit budget a la musique (genre entre 20 et 40 € par mois)

2 la qualité sonore est souvent bien meilleure

3 y a plus de diversité et donc on découvre de nouvelles choses

4 j'ai quand meme plus le temps d'écouter 50 nouvelles tracks tous les 15 jours...

5 Fini les liens rapidshare et autres avec pub partout.

Niveau site je vais principalement sur audiojelly (facile d'emploi) ou beatport (j'ai galéré, le site est un peu brouillon mais y a plus de choix et c'est en dollar donc on y gagne)

Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)

Old Post Dec-30-2007 12:33  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Téléchargement?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from n CD called Schranz Mix presents Adam Bayer, Umek,... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirwave - "Ladyblue" (Original Beat Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:44.

Forum Rules: