Registered: Sep 2001
hmmm wilde ik een nederlands examen gaan oefene kon ik geen antwoorden meer van cito.nl halen.. dus hadik meteen geen zin meer :S
ik heb al 3 uur geleerd aan mn examens in totaal.. kan op zich wel wat hebben (hebalve voor wiskunde) maar het zal er om gaan spannen... ik kan gewoon echt niet leren.. ook nog bio morgen, pfff gare shit allemaal
jaja morgen nederlands, ik hoop dat die teksten mij een beetje liggen, dan komt het allemaal wel goed, en samenvatten kan ik ook niet
maar voor de rest gaat het allemaal wel lekker, alles al geleerd, nu alleen nog beetje herhalen en hopen dat ik een 5 voor economie haal de rest moet makkie worden (hoop ik)
Registered: Oct 2000
Volgens mij hebben we allemaal morgen Nederlands... Ik sta nu een 5,8 dus moet toch wel ff goed mijn best doen om een voldoende te blijven staan. Ik heb ook nog Biologie morgen en dat moet wel te doen zijn denk ik (ik sta nu een 6,0) maar het vervelende is dat het duurt tot half vijf (!!) en dat ik dan die dag erna Natuurkunde 1,2 heb waar ik eigenlijk nog niets voor geleerd heb (ik sta nu een 7,1 dus ik kan gelukkig wat hebben). Ik heb behalve Nederlands trouwens al mijn examens van 13.00 tot 16.30 (zo staat het in mijn rooster maar kan dat eigenlijk wel, 3 en een half uur voor een examen?)
WTB.
May-20-2002 16:01
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by WTB
Ik heb behalve Nederlands trouwens al mijn examens van 13.00 tot 16.30 (zo staat het in mijn rooster maar kan dat eigenlijk wel, 3 en een half uur voor een examen?)
WTB.
lijkt me sterk, moet volgens mij van 13:30 tot 16:30 zijn, ik heb namelijk wiskunde en economie ook van 13:30 tot 16:30 en Engels heb ik van 13:30 tot 16:00
quote:
Originally posted by Blik
lijkt me sterk, moet volgens mij van 13:30 tot 16:30 zijn, ik heb namelijk wiskunde en economie ook van 13:30 tot 16:30 en Engels heb ik van 13:30 tot 16:00
Ik heb het ff gecontroleerd en het is inderdaad 13.30 uur begintijd. En de eindtijd is 16.30 (behalve bij engels 16.00 uur).
Gebruikt er hier trouwens ook iemand kalmeringsmiddelen of kruidenthee of wat dan ook om rustig te worden? Ik heb zelf eigenlijk geen last van zenuwen maar ik vroeg me zo af hoe anderen dit hebben. Of heeft iemand iets mee naar het examen dat geluk brengt?
WTB.
May-20-2002 17:30
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by WTB
Ik heb het ff gecontroleerd en het is inderdaad 13.30 uur begintijd. En de eindtijd is 16.30 (behalve bij engels 16.00 uur).
Gebruikt er hier trouwens ook iemand kalmeringsmiddelen of kruidenthee of wat dan ook om rustig te worden? Ik heb zelf eigenlijk geen last van zenuwen maar ik vroeg me zo af hoe anderen dit hebben. Of heeft iemand iets mee naar het examen dat geluk brengt?
quote:
Originally posted by total woot
telt een volgekalkte binas ook? (morgen bio)
Nou bij mij op school brengt zoiets zeker GEEN geluk. Er werd aangekondigd dat ze streng zouden gaan controleren (maar misschien was het gewoon een loos dreigement hoor). Welke school zit je trouwens?
WTB.
May-20-2002 18:47
Blik
The Almighty Blik
ik neem gewoon een blikje Red-Bull mee naar binnen, krijg je lekker energie van, kun je wel gebruiken als je 3 uur bezig moet zijn met Nederlands
oh ja, ik zou nooit spieken of proberen te spieken op een examen, als je gesnapt word ben je echt keihard de lul, ze mogen je dan zelfs uitsluiten van de andere examens......
quote:
telt een volgekalkte binas ook? (morgen bio)
vorig jaar was bij mij op school een jongen met een eigen gedrukte binas.met daarin veel aantekeningen en leerstof. Tijdens het examen ging alles goed totdat de leraar bio, beetje rond ging lopen in het examenlokaal en toevallig de binas van die jongen opmerkte, de binas lag precies open bij een bladzijde met aantekeningen en de leraar bio zag meteen dat die aantekeningen daar niet hoorde, hij werd gesnapt en uitgesloten.
nog ander leuk examen/school verhaal
vorig jaar de 1e zaterdag na einde van het examen, een jongen die bij ons op school zat fiest terug van het stappen. fietst langs onze school, stapt af, pakt een zooi bakstenen en gooit alle ramen in. precies op het moment dat ie wegfietst, laat een leraar toevallig zijn hond uit.de leraar herkende de jongen en werd van school gekickt, de jongen was geslaagd toch heeft hij zijn diploma nooit gekregen
May-20-2002 20:27
Blik
The Almighty Blik
zo nederlands zit erop, was wel pittig maar toch wel redelijk goed gemaakt
die samenvatting was minder, maar als ik daar de helft van de punten voor heb zit het wel goed
hoe laat komen die uitwerkingen op het internet te staan, om 13:00??