Originally posted by AirPole
Heb het al gevraagd in de andere thread, maar kan je deze misschien AUB even uppen? Ik heb altijd maar een deel gehad, deel 1 geloof ik. Als je hem uploadt, krijg je van mij een koekje.
Sorry niet gelezen, zal hem vandaag ergens als ik tijd heb uploaden