Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Elements of Life World Tour DVD
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by d&b
non parce que le 2 c'est une horreur à regarder avec les plans de 1/4 de seconde

sans mentir, en regardant le 2, à un moment ça bougeait tellement que j'ai eu des nausées, j'ai vraiment cru vomir. C'est vrai qu'il m'en faut pas beaucoup moi, mon système vestibulaire est sensible car j'ai le vertige en montant sur une chaise, mais là, c'était immonde.
D'ailleurs je crois que je l'ai regardé qu'une fois. Alors que TIC1, c'est vraiment bien!

Old Post Mar-03-2008 17:39  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
sans mentir, en regardant le 2, à un moment ça bougeait tellement que j'ai eu des nausées, j'ai vraiment cru vomir. C'est vrai qu'il m'en faut pas beaucoup moi, mon système vestibulaire est sensible car j'ai le vertige en montant sur une chaise, mais là, c'était immonde.
D'ailleurs je crois que je l'ai regardé qu'une fois. Alors que TIC1, c'est vraiment bien!

Les chochottes

J'ai jamais remarqué que ça filait le mal de mer moi ce TIC 2, et pourtant je l'ai regardé un paquet de fois!!

Old Post Mar-03-2008 18:02 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Neo_spanK
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2007

Idem.

Mais je prefere quand meme ce 3eme DVD, plus rapide que TIC03 mais plus lent que le 04, un bon mélange je trouve

Old Post Mar-03-2008 21:03  France
Click Here to See the Profile for Neo_spanK Click here to Send Neo_spanK a Private Message Add Neo_spanK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by Neo_spanK
Idem.
plus rapide que TIC03 mais plus lent que le 04

Jles ai raté ceux la

Old Post Mar-03-2008 21:08  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Neo_spanK
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2007

Je les ai chopé sur Ebay, autour de 15€ le 2003 et 17€ le 2004, bref ca vaut largement le coup.

Old Post Mar-03-2008 21:39  France
Click Here to See the Profile for Neo_spanK Click here to Send Neo_spanK a Private Message Add Neo_spanK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by Neo_spanK
Idem.

Mais je prefere quand meme ce 3eme DVD, plus rapide que TIC03 mais plus lent que le 04, un bon mélange je trouve

Juste comme ça ici on dit plutôt TIC 1 et TIC 2 ... TIC 4 c'est pas pour tout de suite...

Old Post Mar-03-2008 21:43  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Lol j'ai raté ma blague, jcroyais que tu disais TIC3 et TIC4 lol. OWNED le Bibi

Old Post Mar-03-2008 21:43  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by birante
Lol j'ai raté ma blague, jcroyais que tu disais TIC3 et TIC4 lol. OWNED le Bibi

owned la Anne aussi mais bon, faut dire qu'il neige ici, et pas que dans mon verre

Old Post Mar-03-2008 23:28 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Coaster??
Faut que j'ailles faire une virée la bas un dces 4 ^^

Old Post Mar-03-2008 23:38  France
anne348
.

quote:
Originally posted by birante
Coaster??
Faut que j'ailles faire une vir�e la bas un dces 4 ^^

nan c'est fermé le lundi, sinon je serais pas rentrée si tôt

bon fin faut dire qu'on est que lundi aussi accessoirement, et que je bosse demain, zut quoi

Old Post Mar-03-2008 23:41 
birante
Mpreisident

Vive les vacances

Old Post Mar-03-2008 23:45  France
anne348
.

rrrrrrrrr

profite!!

Old Post Mar-03-2008 23:47 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Elements of Life World Tour DVD
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown groovy techno track played by Tomcraft in Protector Feb-2005 [2011] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlue Amazon- "The Journey (Pulser Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:30.

Forum Rules: