ben een uurtje thuis. Ben naar Rdam geweest om wedstrijd in stad te kijken. Was leuke wedstrijd, veel lekkere wijvennnnnnnnnn ghehehe.
En werd leuk gefeest bij het fontein ghehehe
May-09-2002 00:42
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Ckerz feyenoord wel kampioenen.
Ben hier wezen kijke met een groot aantal kameraden.
Alleen moeten ze het altijd op het eind nog spannend maken das egt nie goed voor je hart
May-09-2002 08:57
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
nee inderdaad, zeker niet goed voor je hart. dit was echt geweldig. echt een mooi moment. Nog nooit zo hard lopen juichen. feyenoord heeft verdiend gewonnen en dit zal ik nog lang herinneren. enige nadeel was een uur naar huis lopen, omdat er geen metro's meer reden
May-09-2002 11:05
Da_TranceRulez
tranceaddict in training
Registered: May 2002
mensen gefeliciteerd met julie feyenoord yes yes yes
May-09-2002 11:52
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Da_TranceRulez
mensen gefeliciteerd met julie feyenoord yes yes yes
Originally posted by Nook
nee inderdaad, zeker niet goed voor je hart. dit was echt geweldig. echt een mooi moment. Nog nooit zo hard lopen juichen. feyenoord heeft verdiend gewonnen en dit zal ik nog lang herinneren. enige nadeel was een uur naar huis lopen, omdat er geen metro's meer reden
WOOHOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
Feyenoord GEFELICITEEEEEEEEEERD!!!
May-09-2002 12:07
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Effe deze thread vervuilen met mijn sigje
Gefeliciteerd jongen, over 30 jaar kunnen jullie weer zo hard juichen!!!!
May-09-2002 12:24
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Jah die vreugde is mooi om te zien . Gefelicteerd gasten. Verdiend gewonnen....zeker als je kijkt naar het rijtje van uitgeschakelden . Alleen willen wij als Ajacieden dit verhaal over de UEFA-Cup niet 5 jaar lang aanhoren
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ja echt mooi dat een Nederlands culb weer succesvol is in Europa, en wat een genot om naar die Pierre te kijken. Ajax de dubbel, FeyenoorD succesvol in Europa, Kleine schrale troost voor straks.
Wat trouwens ook erg phat was dat ik de laatste 15 minuten in slaap viel op de bank zodat ik de spannende slotfase en de huldeging gemist heb.
gefeliciteerd jongens, was een mooie wedstrijd en ik ben ook echt blij dat ze gewonnen hebben. ik vond wel dat ze 2de helft slecht speelden tegen 10 man van Dortmund. die penalty voor dortmund was natuurlijk niks, was echt een onzin penalty, maar het was volgens mij een cadeautje als compensatie voor de rooie kaart en de penalty in de eerste helft