/me is neit voor reden vatbaar, en gaat zo met maten rellen
RELLEN!!!!!!!!!!!!
May-06-2002 17:29
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Dit is echt ongeloofelijk. Wat zijn de mensen diep gezonken. Enorme klap voor iedereen die met Pim te maken heeft. Khoop dat ze de dader snel vinden en hem levenslang Pim's boek voorlezen.....
May-06-2002 17:34
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
May-06-2002 17:37
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Een schouwarts komt idd alleen als iemand overleden is.....
En t zou beter ook voor m zijn btw,een schot in de linkerkant van t hoofd maakt dat er een zeeeer grote kans is op niet meer kunnen communiceren,dan issie ook niet echt blij...
May-06-2002 17:37
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
ik vind het maar een beetje lomp dat iedreen ineens op LPF gaat stemmen hoor... alleen omdat ie dood is.
ennee
quote:
hij werd al bedreigd, maar kreeg geen beveiliging!!!! dit gaat koppen doen rollen!!!
hij heeft zelf lijfwachten meen ik...
die beveiliging is niet aan 3FM om te geven, die kan hij zelf ook regelen.
May-06-2002 17:40
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by jploveparade
Ik zou zeggen: allemaal LPF stemmen als protest tegen deze schandalige gebeurtenis!
hmmmja oke..als de leider van de christunie morgen wordt neergeschoten stem je ineens op de christenunie???
het is wel zeer rot dat dit gebeurd..zowel voor hem en zijn nabestaanden als voor nederland zelf.
ik was het extreem helemaal niet met hem eens....de problemen die die aanstipte waren er en het was goed dat hij ze aanstipte maar ik heb em geen echte oplossing horen noemen
hij blijft natuurlijk fucking gek om iemand om zn mening neer te knallen maar om nu te gaan rellen zoals dj siesta.....dan ben je zelf net zo dom bezig als die mongool die p/f heeft neergeknalt
edit: ik hoop serieus niet dat de dadder een moslim is, want dan zou het hier zon extreem rechts land kunnen worden :/
May-06-2002 17:46
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by John
hmmmja oke..als de leider van de christunie morgen wordt neergeschoten stem je ineens op de christenunie???
het is wel zeer rot dat dit gebeurd..zowel voor hem en zijn nabestaanden als voor nederland zelf.
ik was het extreem helemaal niet met hem eens....de problemen die die aanstipte waren er en het was goed dat hij ze aanstipte maar ik heb em geen echte oplossing horen noemen
hij blijft natuurlijk fucking gek om iemand om zn mening neer te knallen maar om nu te gaan rellen zoals dj siesta.....dan ben je zelf net zo dom bezig als die mongool die p/f heeft neergeknalt
daar sluit ik me helemaal bij aan
May-06-2002 17:48
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat
Ik ben er een beetje stil van om eerlijk te zeggen. Het is tegenwoordig in Nederland kennelijk zo dat je geen opmerkingen mag maken over minderheden die problemen veroorzaken om gewoon crimineel zijn.
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat
das idd ook wel zo, iedereen was bang voor hem.. misschien ook wel terecht, want hij heeft uitspraken gedaan die naar mijn mening echt niet kunnen. er zijn inderdaad veel minderheden die gewoon zwaar crimineel zijn en zich niet aan willen passen, maar hij scheert ze allemaal over 1 kam.. in zon boek van hem stond o.a. dit:
“Ik ken geen moslim die iets bereikt heeft.”
“Moslimlanden zijn in alle opzichten inferieur aan westerse landen.”
en dat gaat gewoon te ver vind ik, hoe je het ook wend of keert. ik ben zeker niet promoslim, maar er zijn grenzen...met dit soort uitspraken lok wel enigszinds uit...al blijft het gewoon FOUT en zou dit niet moeten kunnen in onze samenleving:S
May-06-2002 18:15
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
er worden nu een aantal mensen ondervraagd geloof ik
deze aanslag is echt ziek. volgens mij de 1e politieke moord in Nederlands sinds de aanslag op Willem van Oranje..
het moet niet gekker worden. ik vrees dat er ook nog een paar sicko's feest gaan vieren vanavond...