Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik hoor nu weer dat hij in een trauma heli is afgevoerd.
maar een dode vervoeren ze niet in een trauma heli.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-06-2002 17:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

/me is neit voor reden vatbaar, en gaat zo met maten rellen

RELLEN!!!!!!!!!!!!

Old Post May-06-2002 17:29 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Dit is echt ongeloofelijk. Wat zijn de mensen diep gezonken. Enorme klap voor iedereen die met Pim te maken heeft. Khoop dat ze de dader snel vinden en hem levenslang Pim's boek voorlezen.....

Old Post May-06-2002 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Old Post May-06-2002 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Een schouwarts komt idd alleen als iemand overleden is.....
En t zou beter ook voor m zijn btw,een schot in de linkerkant van t hoofd maakt dat er een zeeeer grote kans is op niet meer kunnen communiceren,dan issie ook niet echt blij...

Old Post May-06-2002 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
ik vind het maar een beetje lomp dat iedreen ineens op LPF gaat stemmen hoor... alleen omdat ie dood is.

ennee

quote:
hij werd al bedreigd, maar kreeg geen beveiliging!!!! dit gaat koppen doen rollen!!!

hij heeft zelf lijfwachten meen ik...
die beveiliging is niet aan 3FM om te geven, die kan hij zelf ook regelen.

Old Post May-06-2002 17:40 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by jploveparade
Ik zou zeggen: allemaal LPF stemmen als protest tegen deze schandalige gebeurtenis!

hmmmja oke..als de leider van de christunie morgen wordt neergeschoten stem je ineens op de christenunie???

het is wel zeer rot dat dit gebeurd..zowel voor hem en zijn nabestaanden als voor nederland zelf.
ik was het extreem helemaal niet met hem eens....de problemen die die aanstipte waren er en het was goed dat hij ze aanstipte maar ik heb em geen echte oplossing horen noemen
hij blijft natuurlijk fucking gek om iemand om zn mening neer te knallen maar om nu te gaan rellen zoals dj siesta.....dan ben je zelf net zo dom bezig als die mongool die p/f heeft neergeknalt

edit: ik hoop serieus niet dat de dadder een moslim is, want dan zou het hier zon extreem rechts land kunnen worden :/

Old Post May-06-2002 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by John

hmmmja oke..als de leider van de christunie morgen wordt neergeschoten stem je ineens op de christenunie???

het is wel zeer rot dat dit gebeurd..zowel voor hem en zijn nabestaanden als voor nederland zelf.
ik was het extreem helemaal niet met hem eens....de problemen die die aanstipte waren er en het was goed dat hij ze aanstipte maar ik heb em geen echte oplossing horen noemen
hij blijft natuurlijk fucking gek om iemand om zn mening neer te knallen maar om nu te gaan rellen zoals dj siesta.....dan ben je zelf net zo dom bezig als die mongool die p/f heeft neergeknalt

daar sluit ik me helemaal bij aan

Old Post May-06-2002 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat

Old Post May-06-2002 18:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

Hi,

Ik ben er een beetje stil van om eerlijk te zeggen. Het is tegenwoordig in Nederland kennelijk zo dat je geen opmerkingen mag maken over minderheden die problemen veroorzaken om gewoon crimineel zijn.

in een woord: TRIEST

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post May-06-2002 18:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat

das idd ook wel zo, iedereen was bang voor hem.. misschien ook wel terecht, want hij heeft uitspraken gedaan die naar mijn mening echt niet kunnen. er zijn inderdaad veel minderheden die gewoon zwaar crimineel zijn en zich niet aan willen passen, maar hij scheert ze allemaal over 1 kam.. in zon boek van hem stond o.a. dit:
“Ik ken geen moslim die iets bereikt heeft.”
“Moslimlanden zijn in alle opzichten inferieur aan westerse landen.”
en dat gaat gewoon te ver vind ik, hoe je het ook wend of keert. ik ben zeker niet promoslim, maar er zijn grenzen...met dit soort uitspraken lok wel enigszinds uit...al blijft het gewoon FOUT en zou dit niet moeten kunnen in onze samenleving:S

Old Post May-06-2002 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

er worden nu een aantal mensen ondervraagd geloof ik

deze aanslag is echt ziek. volgens mij de 1e politieke moord in Nederlands sinds de aanslag op Willem van Oranje..

het moet niet gekker worden. ik vrees dat er ook nog een paar sicko's feest gaan vieren vanavond...

Old Post May-06-2002 18:16 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacku46- 'one day' w/ ML King accapella [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJohn Creamer & Stephane K. - Tora Chan [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:11.

Forum Rules: