|
Ik ben blij dat deze thread zoveel reacties heeft opgeroepen!!
Een tijdje terug was er al die "Nieuwe Mod" poll, maar door dat gedoe met die backup....wat natuurlijk HEEEEEEL goed uitkwam, werden alle posts tegen onze lieve Robert (Henkie) allemaal gedelete en kon hij gewoon weer zijn gang gaan.
Ik heb toen op het punt gestaan dit hele flutforum (de holland sectie WAS gewoon flut) te laten voor wat het was, omdat NIEMAND er ook weer over begon!! Iedereen dacht laat het nu ook maar zitten ofzo. Maar ik ben toch gebleven en dat komt grotendeels door de geweldige discussies die gevoerd kunnen worden met Riz, RV, Donna, Jukx, Rub, Magrec en (zelfs ) Blik. EN natuurlijk door mijn lieve maatjes Profeetrus en New Wave 
Ik weet nog dat Jukx mij gelijk geloofde toen ik zei dat Henkie mijn posts liep te deleten en dat deed me goed!
Als nu één voor één iedereen met een andere mening gebanned wordt dan vind ik jou precies DEZELFDE figuur als de moordenaar van jullie geliefde Pim, Henkie!!
Siesta...waarom jij ook gebanned moet worden? Omdat Jukx en jij elkaar niet lagen en ELKE keer als Jukx met een kritische post over jouw gedrag kwam, dan werd JIJ kwaad en ging JIJ nutteloss lopen schelden......DUS OPROTTEN
Ik ben er niet van overtuigd dat het makkelijk wordt deze sectie-ban terug te draaien, maar volgens mij kunnen we wél MET Z'N ALLEN ervoor zorgen dat er nu daadwerkelijk 2 nieuwe mods komen. En dit keer ben jij even schuldig Blik!
En met 2 nieuwe mods wil Jukx hopelijk ook weer terug komen toch? 
En degenen die bang zijn dat hun kliekje in gevaar komt.....als je niet zonder Henkie kan dan richten jullie zelf maar een gay-forum op
2 Riz: ik denk er PRECIES zo over! Meneer kleine kinderen pester BLEGH