Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
rellivisit
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

Pff,

Als je op een forum komt ga je je toch niet aan alles ergeren? Dan ben je zo helemaal kierewiet. Ik denk dat niemand wegging van het forum omdat hij aan het zeuren was of zo. Daar lees je toch overheen? Lijkt mij niet echt een probleem hoor, maar ja.

HaRdStYleR

Old Post May-09-2002 11:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

joh, het is gewoon duidelijk dat 'onze' (yagh) Henkie gewoon totaal niet tegen kritiek kan, en zijn zin wil doordrijven zodra hij in een hoekje wordt geduwd. Ik heb het al vaker mee mogen maken, dat hij echt gruwelijk kinderachtig wordt, en stuurs en koppig als een klein kind.
Volgens mij is hij zo iemand die vroeger kleinere kindjes dan dat hij was ging lopen pesten op zo'n lekkere valse manier en zodra die kindjes dan wat terug deden, hij gauw naar mama liep en begon te janken en met het vingertje liep te wijzen welke bullebak hem zo ontzettend auw had gedaan
Naja, kan ie ook niets aan doen, zulke mensen zijn er nou eenmaal..

Dat hij zich nou zo'n stoere houding moet aanmeten omdat ie anders bang is dat ie niets voorstelt en mensen niet tegen hem opkijken, moet hij weten. Jammer alleen dat ie niet doorheeft dat je maar beter jezelf kunt zijn, dat dat je veelmeer respect oplevert..

Old Post May-09-2002 11:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus

dan ligt de ban voor mij ook al klaar...

neej helemaal niet....zijn posts waren vaak beledigend

Old Post May-09-2002 11:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

....en ook dit is een kansloze discussie....

Old Post May-09-2002 11:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik ben blij dat deze thread zoveel reacties heeft opgeroepen!!

Een tijdje terug was er al die "Nieuwe Mod" poll, maar door dat gedoe met die backup....wat natuurlijk HEEEEEEL goed uitkwam, werden alle posts tegen onze lieve Robert (Henkie) allemaal gedelete en kon hij gewoon weer zijn gang gaan.

Ik heb toen op het punt gestaan dit hele flutforum (de holland sectie WAS gewoon flut) te laten voor wat het was, omdat NIEMAND er ook weer over begon!! Iedereen dacht laat het nu ook maar zitten ofzo. Maar ik ben toch gebleven en dat komt grotendeels door de geweldige discussies die gevoerd kunnen worden met Riz, RV, Donna, Jukx, Rub, Magrec en (zelfs ) Blik. EN natuurlijk door mijn lieve maatjes Profeetrus en New Wave
Ik weet nog dat Jukx mij gelijk geloofde toen ik zei dat Henkie mijn posts liep te deleten en dat deed me goed!

Als nu één voor één iedereen met een andere mening gebanned wordt dan vind ik jou precies DEZELFDE figuur als de moordenaar van jullie geliefde Pim, Henkie!!

Siesta...waarom jij ook gebanned moet worden? Omdat Jukx en jij elkaar niet lagen en ELKE keer als Jukx met een kritische post over jouw gedrag kwam, dan werd JIJ kwaad en ging JIJ nutteloss lopen schelden......DUS OPROTTEN

Ik ben er niet van overtuigd dat het makkelijk wordt deze sectie-ban terug te draaien, maar volgens mij kunnen we wél MET Z'N ALLEN ervoor zorgen dat er nu daadwerkelijk 2 nieuwe mods komen. En dit keer ben jij even schuldig Blik!
En met 2 nieuwe mods wil Jukx hopelijk ook weer terug komen toch?
En degenen die bang zijn dat hun kliekje in gevaar komt.....als je niet zonder Henkie kan dan richten jullie zelf maar een gay-forum op

2 Riz: ik denk er PRECIES zo over! Meneer kleine kinderen pester BLEGH

Old Post May-09-2002 12:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by TranceFool

ga alsjeblieft jezelf aftrekken......

als jij dit kansloos vindt dan ben jij echt ZWAAR nutteloos voor dit forum......hoe zeg je dat ook alweer?

Jij bent de zwakste schakel....TOT ZIENS

Old Post May-09-2002 12:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Whahaha beter ga jij weg want jij hebt met name deze hele troep veroorzaakt weet je nog met je UK gedoe ed.

Het is een kansloze discussie omdat men het toch NOOIT eens wordt

Old Post May-09-2002 12:08  Netherlands
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Het is een kansloze discussie omdat men het toch NOOIT eens wordt

Euh dat gebeurt wel vaker met discussies toch?
Zolang het geen welles nietes kinder discussie is mag er van mij best gediscussiëerd worden.

[off topic] godver zit ik net zoals gisteren gewoon weer met zomerse kleren aan...wil de zon maar niet schijnen hier ....trekt wel iets bij nu [/off topic]

Old Post May-09-2002 12:12  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by magrec

Euh dat gebeurt wel vaker met discussies toch?
Zolang het geen welles nietes kinder discussie is mag er van mij best gediscussiëerd worden.

Ja tuurlijk das waar.....ben ook niet helemaal duidelijk

Ik bedoel dat het toch weer uitloopt op gezeik en geflame en nu nog meer dan altijd. Dus gaan jullie allemaal maar lekker door, het boeit mij eiglijk allemaal niet zo meer hierzo. Ik ga me lekker ergens anders druk om maken

Old Post May-09-2002 12:15  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

quote:

niet! want wij willen Jukx terug!

Old Post May-09-2002 12:16 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

over Siesta: je DOET ook kinderachtig soms, maar daar kun je niets aan doen, daarom ben je nog jong. (Dit zeg ik niet om je te pesten, ik heb niets tegen jouw persoontje). Daar mag iemand toch wel wat van zeggen of niet dan? Net zoals jij mag zeggen dat je daar niet van gediend bent.

Ik vind niet dat Siesta gebanned zou moeten worden. Ik vind dat er NIEMAND gebanned zou moeten worden. Hooguit zou er alleen 1 andere mod kunnen komen, omdat die het voor veel gasten hier verziekt. Er zijn maar weinig mensen die hun bek daarover durven open te trekken, en degene die het doen, worden meteen vuil behandeld.

Ik geef Jukx groot gelijk dat ie achteloos op die waarschuwingen zou hebben gereageerd, wat zou ie dan moeten doen: 'ja meneer, ik zal het niet meer doen en nu in een hoekje gaan staan, want ik wil zo graag op dit forum blijven'? Ik denk dat Jukx wel wat beters te doen heeft, dat ie er echt niet om zal huilen. Niet meer op dit forum komen? So what... ga je toch wat anders doen. Tenzij je niets anders hebt natuurlijk, en hier aan je respect moet zien te komen omdat je het nergens anders kunt vinden

Old Post May-09-2002 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Jukx gebanned........owjha, lekker triest.....

/me zwaait naar dit forum.....

mzzl..........

hebben we wel eens gehoord van vrije meningsuiting...enja, der zijn grenzen.....maar die waren nog lang niet overschreden.........

forum gaat zo wel errug achteruit.......

Old Post May-09-2002 12:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID track in - Paul van Dyk - Live @ Cream Amnesia Ibiza (21-08-2008) [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSchwarze Puppen - "Tanz!" (Skysurfer Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:33.

Forum Rules: