Op dit moment (25-08-2002)
D*Note - Shed My Skin (Mr Sam's Remix)
Jaimy & Kenny D ft. Lillian - Shine On (Dazzle + Fijneman en Mr Sam Remix)
Accadia - Into The Dawn
James Holden - One For You
Mea Culpa - Dont Say
Chicane - Saltwater
Chicane - Autumn Tactics
Agnelli & Nelson - Everyday
Ransom - My Dance
Human Evolution - Human Evolution
Barakka - Song To The Siren (Mr Sam's Remix) (is onderweg)
Hoop ooit nog te krijgen:
Armin - Blue Fear
Johan Cyber - Marco Antonio
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Aug-25-2002 15:31
mrjvp
tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by TranceFool
Jah nu we het hier toch over hebben had ik nog een vraagje:
Heeft iemand hier ervaring met DJ Pools.....van die dingen dat je voor een bepaald bedrag per maand een aantal promo's krijgt toegestuurd. Vaak zijn daar geloof ik lange wachtlijsten ed. bij, maar weet iemand misschien een paar goeie??? En wat zijn jouw ervaringen daarmee?
Dit is volgens mij de enige nederlandse DJ Pool. Er is op dit moment wel een wachtlijst.
Ik heb geen idee wat je van de platen kunt verwachten die in zo'n promo pack zitten.
___________________
My Top Tracks:
Sholan - Can You Feel (Thrillseekers Remix)
Energy 52 - Cafe del Mar (John 00 Fleming Remix)
Jas van Houten- Heaven's Gate
Signum - 3rd Dimension
Riva - Time is the Healer (Armin van Buuren Remix)
Aug-25-2002 15:35
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Sarah McLachlan - Sweet Surrender (Tiësto mix)
En Iio - Rapture (riva rmx) toch ook wel
___________________
Aug-25-2002 16:00
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by mido
Dat was:
DJ Promo - No Doubt
Dat was ook nog eens zijn allereerste plaat die uitgebracht werd en waarmee hij doorgebroken is!
Heel erg van mij dat ik die dus niet meer heb opgehaald!
Want DJ Promo staat nu zwaar aan de top in de Hardcore scene!
Is dat die met die No Doubt sample?
Aug-25-2002 17:46
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
ik ben wel trots op deze uit mijn verzameling:
Gouryella - Gouryella
Push - Universal Nation
Cygnus X - The Orange Theme
Solar Stone - Solar Coaster
Rapid Eye - Circa Forever
Veracocha - Carte Blanche
South Side Spinner - Luvstruck (blijft een top nummertje)
Aug-25-2002 18:11
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
South Side Spinner - Luvstruck (blijft een top nummertje)
deze blijft relaxt ja, deris ook nog een dj jean mix van, dies ook wel goed opzich, en er is weer een 2002 mix , van andre visior
maar die melodie doet het hem gewoon, heerlijk
groetjes
___________________
I hate the global warming hoax
Aug-25-2002 18:43
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
voor mij zijn dat deze..
Loop Control – Exceptionally Beautifull
D*Note - Shed my Skin (Mr Sam Remix)
Lange – Drifting Away
System F & Armin van Buuren – Exhale
en
S.H.O.K.K – Isn’t it all a little strange
maar tis moeilijk kiezen, want ik wilde eigenlijk mijn heel lijst copy/pasten
binnenkort heb ik er een hele hoop classics bij.. via-via TA
en dan komen er wel wat zeldzzmere platen tussen te staan
___________________
Aug-25-2002 19:02
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by tijs08
Loop Control – Exceptionally Beautifull
Deze is zekers vet! Ik weet nog dat Tiesto hem op Mysteryland 99 draaide! Hele tent uit z'n dakkie!
Aug-25-2002 19:09
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by tijs08
S.H.O.K.K – Isn’t it all a little strange
deze vinnik zoooooooooo goed, en dan vooral de krazy nut remix
ik meen trouwes dat trancefool ook zit te vissen op die plaat, dus pas maar op
die krazy nut zit trouwes hier ook op het forum.. post bijna nooit wat, maar leest mee
en binnenkort komt er ook een nieuwe s.h.o.k.k. ... zou tijd worden, want volgens mij is het nie echt zo dat ze dagelijks een nieuwe plaat uitbrengen...
kan niet anders zeggen dat die zwitsers er wel wat van kunnen... shokk, krazy nut, flutlicht.. toppers
___________________
Progressive
Hard = goed
Aug-25-2002 20:52
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Ik heb es ff gekeken, maar ik kan echt niet kiezen welke plaat ik nou de meest bijzondere vind... Zijn er zoveel... Freefall - Skydive, Underworld - Born Slippy, New Order - Confusion, Sunburst - Eyeball (john johnson rmx)... Kgeloof dat veel mensen The Quest - C Sharp ook wel bijzonder vinden... Nah, ga zo maar door...
Aug-25-2002 23:16
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Nog steeds braindead van Sven wittekind....
___________________
Allemaal gelul!!
Aug-26-2002 09:06
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by tijs08
voor mij zijn dat deze..
Loop Control – Exceptionally Beautifull
<<<< zow mooi deze plaat!
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves