|
| quote: | Originally posted by sipowitz
Nu måste du ha blundat, för det var rejält med fina flickor =)
Nä, som reveal sa innan så blev det 06.20 tåget..
sen direkt upp till blekinge och jobbet, var där vid 09 sen jobbade till 18 tiden... fixa lite saker.. kom i säng klockan 00.30...
... och sen upp vid 06 =)
Sömn kan man syssla med på äldre dar )
/Martin |
Uppe i VIP grejen, d där runda shiten rakt ovanför trappan, där fanns d faktiskt kaktusar! Men annars var d rätt dött, d va ju 1 tjej på 10 killar kändes d som, å minst 5 var svenska. (inte för att d spelar nån roll men ändå)
Appropå din sömn: NAJZ!!! D E HELT RÄTT!
___________________
TrAnCë AdDïcT
|