Maar achter ID&T België zitten toch die 2 broers 'Beers' ofzo dacht ik? En dat waren ook de organisatoren van AiB in elk geval.
In de tijd van de Thunderdome's in het Sportpaleis enzo toen zat Darcon nog achter de Belgische tak van ID&T
Apr-19-2008 11:12
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by E-motion_error
Maar achter ID&T België zitten toch die 2 broers 'Beers' ofzo dacht ik? En dat waren ook de organisatoren van AiB in elk geval.
M.I.K.E. draaide toen voor het eerst The Seventh Day!
Ik heb aan alle edities uitstekende herinneringen eigenlijk...
AiB Indoor 2003: briljante, 3 uur durende set van Armin in het kleine zaaltje boven.
AiB Outdoor 2003: zie hierboven.
AiB Indoor 2004: Tiësto in de main hall, met o.m. The Ambush - Acapulco en Plastic Boy - Live Another Life
AiB Outdoor 2004: het dak van de trancetent gaat er bijna letterlijk af tijdens de set van Mike. Wat een spetterend feest toen! Première van Lost Sequence (Haak Subliminal Cowbell Mix) in het bijzijn van the man himself die ons droogjes wist te vertellen: "Oh yeah, this is my track".
Het wordt moeilijk om die ervaringen te overtreffen, hehe.
May-04-2008 18:30
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
hmm was die hemelse b2b set van mike&armin dan in bij '15 years illusion' ofzo?
May-04-2008 18:32
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by TOR
M.I.K.E. draaide toen voor het eerst The Seventh Day!
Toch wel één van mijn beste partyherinneringen ooit denk ik. Je hoorde meteen dat het een Mike plaat was, en die BLEEF maar bouwen en bouwen. Waanzin