|
Ben van 12-6-1984, maar men alter (lees: uitgaan) ego komt van 10-10-79, das voor als je iets in moest vullen ofzo..maar er werd nooit moeilijk gedaan..
Ik mag wel bijna legaal naar men eerste feest toe: Impulz! alhoewel t niet echt speciaal is, tis men 10e feest...
note: tis niet zo dat ik omdat ik op me 16e en 17e op grote feesten rondliep, de hele tijd loop te heehooen..
___________________
I suck at making a sig...
|