Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
ik ben nog nooit in de skihut geweest
niet echt behoefte aan eigenlijk... af en toe zon nummertje met carnaval kan geen kwaad (sommige wel trouwens), maar daar houdt et dan bij op...
Overigens.. in Lloret vorig jaar was het altijd wel goed toeven in dat soort barretjes (Brasilia.. laat je hoooeerren!), aardige mensen daar (Ollanders!) Geen opdringerige buitenlanders.. Veel gratis drank van de eigenaar.. en bovendien (das nog t mooiste ) veel gewillige mooie VROUWEN!! (die je dan weer miste in collossos enzo.. Denk aan: 2 vrouwkes, 15 gasten)
Das idd heeeeel erg kewl daarzo.....
En weer een meter bier voor rotttuuuuuhrdam laat je horrruuuuhhhh!!!!
De muziek vind ik wel lache.... die meezingers etc..
Maar de "club" zelf ....neeeehhhh
Is wel lache om een keetje op vakantie te draaien.
Sandman
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
May-21-2002 16:45
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
Skihut muziek vind ik echt verschrikkelijk. De mensen die in zo'n tent komen vinnik ook maar niks en zelfs als ik helemaal lam ben vind ik er nog niks aan.
Ik ga er dus gewoon nooit heen.
De groeten.
___________________
This is my sig.
May-21-2002 17:33
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Bij ons in het dorp hebben ze ook een "skihut" dus daar kom ik ook regelmatig .... ik kom daar eigenlijk ook alleen op met bekenden te lullen... meestal vertoef ik dan in de andere zaal waar je gewoon top 40 draaien (wat ik ook al behoorlijk erg vind).. maar je moet iets op de vrijdag
Maar goed.. in zo'n skihut hou ik het echt niet langer vol als een half uur uit.. dan ben ik het echt zat.. veel te druk, veel te heet, grote kans op je shirt vol bier, etc. 1x in de maand is al te veel...
May-21-2002 18:03
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
quote:
Originally posted by @ddicted
Als Brabander heb ik zelfs een hekel aan carnaval, zegt genoeg dus, dit is dus nog erger.
En dan komt er nog een of andere halve zool op het idee om een Yeti Bar in Tilburg neer te zetten
En carnaval is aan mij ook niet echt besteed. Al is het nog altijd beter als thuiszitten.
___________________
HaRdStYleR
May-21-2002 18:09
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ben der 1 keer geweest maar dat was dan ook met schoolfeest toen hadden ze de drie gezusters (+ trance keldertje wat opzich wel redelijk te doen is), het griet en de ski hut afgehuurt.. was wel leuk toen, maar normaal ga ik der nooit heen..
mijn vrienden (sommige) vinden trouwens die muziek helemaal het einde.. hebben al die cds etc, en als je dan met ze op vakantie gaat krijg je iedere keer dat weer te horen..