Registered: Oct 2000
Location: Netherlands (Groningen)
He gastjes, kunnen jullie nog op die pagina komen van www.wk-voetbal.nl ? Ik niet namelijk want ik wordt telkens naar een of andere internetman.nl pagina geloodst. Is dit tijdelijk en heeft het met de drukte te maken of hebben die gastjes van wk-voetbal.nl hun abonnement bij hun ISP niet betaald?
WTB.
Jun-05-2002 10:37
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by WTB
He gastjes, kunnen jullie nog op die pagina komen van www.wk-voetbal.nl ? Ik niet namelijk want ik wordt telkens naar een of andere internetman.nl pagina geloodst. Is dit tijdelijk en heeft het met de drukte te maken of hebben die gastjes van wk-voetbal.nl hun abonnement bij hun ISP niet betaald?
WTB.
dit krijg ik
quote:
Indien deze pagina verschijnt is het maximaal aantal bezoekers op WK Voetbal bereikt. De duizenden bezoekers die tegelijkertijd binnen enkele seconden de website proberen op te vragen zorgen voor een maximaal aantal toegelaten connecties. Helaas is dit de enige optie om WK Voetbal in de lucht te houden.
Probeert u het later nog eens.
Excuses voor het ongemak.
Voor op- of aanmerkingen of vragen mailt u naar:
Registered: Oct 2000
Location: Netherlands (Groningen)
quote:
Originally posted by TimeportE
dit krijg ik
Bedankt, dat is duidelijk ik kreeg niet zo'n boodschap trouwens toen ik er niet op kwam. Ik kon er nu wel weer op komen dus ik zal ff de stand hier posten:
WOW, ik ben gestegen! Naar de derde plaats maar liefst terwijl ik een paar dagen terug nog negende stond. Wat is de TA-naam van 'Raoel Gonzales Blanco' trouwens?
WTB.
Jun-05-2002 19:00
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by WTB
Wat is de TA-naam van 'Raoel Gonzales Blanco' trouwens?
ziet er netjes uit, tweede plaats is er alweer, gaat toch wel aardig
Jun-10-2002 00:03
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
Zolang ik nie onderaan sta vinnik het goe. Mijn hapertse dorpsgenoot gun ik het natuurlijk van harte die koppositie. Hapert boert goed in de wk-poule. Let's kick some assssss Raoel.
___________________
HaRdStYleR
Jun-10-2002 09:58
WTB
slowPoster
Registered: Oct 2000
Location: Netherlands (Groningen)
Joepiejeee, ik sta eerste!!! Twee dagen achter elkaar had ik de hoogste dagscore van de poule met honderd punten en dit heeft mij gebracht tot deze schitterende prestatie, kijk maar goed jongens en meisjes :
Ik sta in het 'algemeen klassement' slechts 952 overigens dus het luisteren naar trance zal de voetbalkennis wel geen goed doen (maar ja dat heeft ook geen prioriteit he)
WTB.
Jun-10-2002 17:58
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands