Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [25 Oct] Armin Only - Imagine @ Ethias Arena - Hasselt (Belgium)
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

n'oubliez pas l'objet nécessaire à tout Armin Only :

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Oct-13-2008 15:42  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

kilécon

Old Post Oct-13-2008 15:58 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Armin, nan mais

Old Post Oct-13-2008 16:18  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Je serais bien motivé pour y aller mais le train coute cher y'a-t-il quelqu'un qui y va en voiture

Je me lève et je confirme

Old Post Oct-13-2008 17:02  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Techno Coud
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2008

quote:
Originally posted by greg69
manifestement t'as jamais mis les pieds à hasselt... ou tu es fou

si c'est la deuxième solution, pour rester dans ton délire, je te recommande le croque monsieur bolognaise au café de la gare

sinon, effectivement ça se rapproche... y'a des gens d'ici qui viennent avec nous en car ?

Je pars de Paris avec vous Voyage en Bus

Edit : j'avais pas vu que la p'tite mère Marie Agathe pourrait être du voyage. Allez Jacquotte ça te sortira de tes cours

Old Post Oct-13-2008 19:38  France
Click Here to See the Profile for Techno Coud Click here to Send Techno Coud a Private Message Add Techno Coud to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
Présent évidemment, ca s'annonce terrible

Old Post Oct-13-2008 19:41  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Techno Coud
Je pars de Paris avec vous Voyage en Bus

Edit : j'avais pas vu que la p'tite mère Marie Agathe pourrait être du voyage. Allez Jacquotte ça te sortira de tes cours

Mouais mais c'est super cher pour moi ça me coute environ 200€ d'utiliser voyage en bus...

Je me lève et je confirme

Old Post Oct-13-2008 20:24  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dansal62
#OU667OneBadder

Registered: Apr 2006

Présent bien évidemment avec 4 accolytes (qui se reconnaîtront ), des gros craquages en perspective ...

Old Post Oct-13-2008 20:39  France
Click Here to See the Profile for dansal62 Click here to Send dansal62 a Private Message Visit dansal62's homepage! Add dansal62 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

J'espere que la tracklist sera mieux que celle de Utrecht car je la trouve un peu ennuyeuse avec trop de tech-trance pouet-pouet, pas vous ?

Old Post Oct-13-2008 20:50  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by djmanu
tech-trance pouet-pouet

j'avais jamais vu ces deux mots dans la même phrase... mais alors là, carrément à la suite

enfin chacun ses gouts tu me diras

et pour ceux qui ont la critique fromagère facile, je rappelle que les produits laitiers c'est bon pour la santé

Old Post Oct-14-2008 09:00  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by greg69
j'avais jamais vu ces deux mots dans la même phrase... mais alors là, carrément à la suite

enfin chacun ses gouts tu me diras

et pour ceux qui ont la critique fromagère facile, je rappelle que les produits laitiers c'est bon pour la santé

Perso, j'ai jamais trop aimé quand Armin passe de la tech-trance, je préfere celle de Tiesto ... Armin est bon pour l'uplifting et il devrait rester là dedans.
Bon pour te rassurer c'est du fromage light

Old Post Oct-14-2008 09:30  Belgium
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by djmanu

Bon pour te rassurer c'est du fromage light

oula toi tu sais pas ce que tu dis, un jour pour une raclette j'avais pris de toutes les sortes possible de raclette, j'avais même pris de la light me disant ue y'aurait bien une fille qui allait faire sa chieuse..

ben je déconseille fortement la raclette light, c'est pas bon, ça sent pas gégé et en plus c'est l seule qui colle sérieux à la ptite gamelle donc aucun avantage.

Old Post Oct-14-2008 10:12  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [25 Oct] Armin Only - Imagine @ Ethias Arena - Hasselt (Belgium)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSearching the title of this melody [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAltitude - Night Stalker [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:07.

Forum Rules: