Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Olympische spelen
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by E-motion_error
Vandaag telde alleen de overwinning en die hebben ze behaald, de manier waarop doet er niet toe.


true, maar het is veelzeggend voor het Belgisch voetbal dat zelfs tegen negen man nauwelijks een vlotte combinatie op de mat kan worden gelegd, dat er nauwelijks inzet en overgave is om een tweede of derde doelpunt te maken ... Ze mogen van geluk spreken dat China vrij zwak was, en dat ze tegen negen man kwamen te staan.

Hopelijk nemen ze het woensdag niet te makkelijk op, met die 5-0 van Nieuw-Zeeland in het achterhoofd ... en omdat ze genoeg hebben aan een gelijkspel. Het zou slecht kunnen aflopen.

Old Post Aug-10-2008 22:49  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Tegen Brazilië hebben ze wel heel sterk gespeeld, dus wacht gewoon nog even met het gekap tot ze er effectief uitliggen. Zoals E-motion Error zegt, na het débâcle tegen Brazilië telde vandaag alleen maar de overwinning, hoe maakte nu eens niks uit...

En De Sart is VDE niet, nog een belangrijk detail


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Aug-10-2008 22:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tegen Brazilië hebben ze wel heel sterk gespeeld, dus wacht gewoon nog even met het gekap tot ze er effectief uitliggen. Zoals E-motion Error zegt, na het débâcle tegen Brazilië telde vandaag alleen maar de overwinning, hoe maakte nu eens niks uit...

En De Sart is VDE niet, nog een belangrijk detail


De match tegen Brazilië heb ik niet kunnen volgen aangezien ik aan't werk was. Maar tegen een ploeg die wilt voetballen is het altijd makkelijker om ook zelf wat te voetballen veronderstel ik, vandaar het feit dat ze toen ook niet slecht voor de dag kwamen. Vandaag hadden ze gewoon tegen 9 man er meer moeten uithalen. Er zat totaal geen diepgang en snelheid in het spel, steeds werd er lateraal gespeeld. Deze ploeg heeft het in zich om toch snel combinatievoetbal op de mat te brengen. Als ze dat even deden zouden die openingen er wel gekomen zijn. Maar goed, tzal wel een kleine offday geweest zijn ... de passing was vandaag niet echt accuraat

En De Sart is idd geen VDE, maar een toptrainer vind ik het toch ook niet. Vooral zn wissels snapte ik niet echt. Martens eruit is mogelijk nog te begrijpen, die had het in de eerste match ook al moeilijk met de hitte. Maar dat hij Haroun er niet afhaalt is onbegrijpelijk, die was totaal nergens, kreeg echt niets bij elkaar gevoetbald. Ik zou die er toch hebben afgehaald voor Vandenborre. Dat hij er tegen 9 man Mirralas uithaalt voor Vadis, een VM, snap ik trouwens ook niet echt. Getuigd imo niet echt van veel lef, op dat moment speelde België eigenlijk zonder spits tegen 9 man (Dembele vind ik persoonlijk geen pure aanvaller).

Old Post Aug-10-2008 23:20  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Mirallas gaat de man zijn die het de komende match(en) gaat moeten doen, dus toch logisch dat hij nu wat rust krijgt? Die jongen verbruikt waanzinnig veel energie in een wedstrijd, en het zou jammer zijn dat hij op de sleutelmomenten te vermoeid is om zijn rol waar te maken. Stijn De Smet was blijkbaar ook licht geblesseerd, dus daarom dat er geen nieuwe spits in Mirallas' plaats kwam denk ik. En ze stonden al 2-0 voor, dus veel risico hoefden ze toch niet meer te nemen. En met de manier waarop de Chinezen zich als botte beenhouwers begonnen te gedragen kan ik wel snappen dat de Duivels ook niet meer te intensief op zoek gingen naar meer doelpunten.


Nu ja, het is wel een feit dat ze het in eventuele kwartfinales wel héél moeilijk gaan krijgen tegen eender welke tegenstander als ze zo spelen als vandaag. Maar ik verwacht dat ze hun niveau nog wel wat kunnen opkrikken


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Aug-10-2008 23:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mirallas gaat de man zijn die het de komende match(en) gaat moeten doen, dus toch logisch dat hij nu wat rust krijgt? Die jongen verbruikt waanzinnig veel energie in een wedstrijd, en het zou jammer zijn dat hij op de sleutelmomenten te vermoeid is om zijn rol waar te maken. Stijn De Smet was blijkbaar ook licht geblesseerd, dus daarom dat er geen nieuwe spits in Mirallas' plaats kwam denk ik. En ze stonden al 2-0 voor, dus veel risico hoefden ze toch niet meer te nemen. En met de manier waarop de Chinezen zich als botte beenhouwers begonnen te gedragen kan ik wel snappen dat de Duivels ook niet meer te intensief op zoek gingen naar meer doelpunten.


Nu ja, het is wel een feit dat ze het in eventuele kwartfinales wel héél moeilijk gaan krijgen tegen eender welke tegenstander als ze zo spelen als vandaag. Maar ik verwacht dat ze hun niveau nog wel wat kunnen opkrikken


Op die manier valt die wissel natuurlijk te verantwoorden, maar ik zou hem zelf niet hebben gedaan. Mirallas kan het vertrouwen wel gebruiken voor de komende matchen, want zoals je zelf zegt gaat veel van hem afhangen (en ik had nu eenmaal graag wat meer goals gezien, het zou de match toch nog een beetje kleur hebben gegeven). De Smet was een alternatief indien fit (hoewel het ook geen echte spits is natuurlijk), maar da's nu natuurlijk geen optie meer aangezien hij huiswaarts is gekeerd.

Old Post Aug-11-2008 00:06  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

Kompany blijft bij de selectie. Das toch een goeie zaak om wat rust te brengen in het team. Iets dat wat ontbrak tegen China. Zo'n rommelige boel. Vooral Maarten Martens ontgoocheld. Hij zou toch de vaandeldrager moeten zijn van het team.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-11-2008 06:08  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-motion_error
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium

IK vind het niet 'tekenend voor het Belgisch voetbal' maar eerder tekenend voor de Belgische mentaliteit nu er nog eens een Belgische ploeg het bereikt heeft om een groot tornooi te spelen, en dan nog de OS waar maar 4 Europese ploegen aan mogen deelnemen als ik mij niet vergis, dat er zoals steeds weer alleen maar negatieve commentaar kan gegeven worden na een nipt verlies tegen Brazilië en een zege tegen China. Het was zeker niet hun beste wedstrijd maar hou aub rekening met de omstandigheden.

Als er een grote oorzaak is waarom een land als Nederland wel medailles haalt en België niet dan is dat zeker altijd dat grote negativisme hier in België over alles wat van bij ons komt.

Old Post Aug-11-2008 06:11  Belgium
Click Here to See the Profile for E-motion_error Click here to Send E-motion_error a Private Message Add E-motion_error to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Inderdaad,

Nederland is amper groter dan Belgie en staat qua sportland mijlen voor op ons. Maar ginder is het natuurlijk ook één voor allen en allen voor één, kijk maar naar hun supporterslegioen tijdens het voorbije EK.

Hier in Belgie is er op dat gebied nog veel meer werk aan de winkel, echt triestig als je ziet hoe verzuurd de mensen hier zijn en alles en iedereen afbreken.

Ik heb trouwens enorm veel respect voor die Belgische enkelingen in hun sport die er toch de volle 100% voor gaan.

Last edited by Devilex on Aug-11-2008 at 06:33

Old Post Aug-11-2008 06:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

quote:
Originally posted by E-motion_error
Als er een grote oorzaak is waarom een land als Nederland wel medailles haalt en België niet dan is dat zeker altijd dat grote negativisme hier in België over alles wat van bij ons komt.


Haha, wat een opmerking.
De Nederlanders zijn al een goeie 400 jaar beter en groter in zowat alles dat de Belgen doen. Ze zijn gewoon veel beter georganiseerd en veel betere verkopers. Precies of het zal al liggen aan enkele honderden jaren 'negatieve mentaliteit van het publiek' dat onze sporters slechter presteren.

Zoals Rik Torfs zei: De Belgen zijn de koning van de mediocriteit; daarin blinken we dan toch nog uit.

Old Post Aug-11-2008 08:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Push2005
Haha, wat een opmerking.
De Nederlanders zijn al een goeie 400 jaar beter en groter in zowat alles dat de Belgen doen. Ze zijn gewoon veel beter georganiseerd en veel betere verkopers. Precies of het zal al liggen aan enkele honderden jaren 'negatieve mentaliteit van het publiek' dat onze sporters slechter presteren.

Zoals Rik Torfs zei: De Belgen zijn de koning van de mediocriteit; daarin blinken we dan toch nog uit.


Mentaliteit is toch een vrij grote factor. De wil om te winnen bijvoorbeeld. Belgen hebben eerder de wil om erbij te zijn.

You never win silver, you loose gold!


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-11-2008 08:16  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by E-motion_error
IK vind het niet 'tekenend voor het Belgisch voetbal' maar eerder tekenend voor de Belgische mentaliteit nu er nog eens een Belgische ploeg het bereikt heeft om een groot tornooi te spelen, en dan nog de OS waar maar 4 Europese ploegen aan mogen deelnemen als ik mij niet vergis, dat er zoals steeds weer alleen maar negatieve commentaar kan gegeven worden na een nipt verlies tegen Brazilië en een zege tegen China. Het was zeker niet hun beste wedstrijd maar hou aub rekening met de omstandigheden.

Als er een grote oorzaak is waarom een land als Nederland wel medailles haalt en België niet dan is dat zeker altijd dat grote negativisme hier in België over alles wat van bij ons komt.


ik kijk naar de omstandigheden: ze speelden tegen 9 man en kunnen dan nog amper een goede combinatie of een kans bij elkaar voetballen. Ik ben tevreden dat ze 2-0 winnen, maar ik verwacht nu eenmaal meer van het beloftenteam na hetgeen ik reeds van hen heb gezien in het verleden. Ik hoop dat De Sart ook die ingesteldheid heeft. Het is enkel met dergelijke ingesteldheid dat ze het ver zullen brengen. Als De Sart nu tevreden is kan dat tot gemakzucht leiden in de volgende match ... en dat kan hen nu eenmaal de das om doen.

Het feit trouwens dat het negativisme er is, heeft vooral met de prestaties en het spel van de Rode Duivels te maken. Laat dat nu hetgeen zijn wat ik ook zag bij de beloften gisteren (behalve dan dat ze nu voor stonden ipv achter )

Old Post Aug-11-2008 08:55  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-motion_error
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium

Push2005> het verbaast me niet dat jij zo denkt

Prestaties hangen minstens voor 30% af van mentaliteit.

Het is maar al te belachelijk om alles op een foute organisatie te steken. Het kan altijd beter op dat vlak maar het is niet zo dat het hier zo slecht georganiseerd is allemaal. Maarjah voor sommigen blijft het zo dat al wat Belgisch is, slecht is.

Old Post Aug-11-2008 08:57  Belgium
Click Here to See the Profile for E-motion_error Click here to Send E-motion_error a Private Message Add E-motion_error to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Olympische spelen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold Miami Track (UTM -Stream ?) [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Roc Project - "Never" (Tiesto Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:15.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!