|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tegen Brazilië hebben ze wel heel sterk gespeeld, dus wacht gewoon nog even met het gekap tot ze er effectief uitliggen. Zoals E-motion Error zegt, na het débâcle tegen Brazilië telde vandaag alleen maar de overwinning, hoe maakte nu eens niks uit...
En De Sart is VDE niet, nog een belangrijk detail |
De match tegen Brazilië heb ik niet kunnen volgen aangezien ik aan't werk was. Maar tegen een ploeg die wilt voetballen is het altijd makkelijker om ook zelf wat te voetballen veronderstel ik, vandaar het feit dat ze toen ook niet slecht voor de dag kwamen. Vandaag hadden ze gewoon tegen 9 man er meer moeten uithalen. Er zat totaal geen diepgang en snelheid in het spel, steeds werd er lateraal gespeeld. Deze ploeg heeft het in zich om toch snel combinatievoetbal op de mat te brengen. Als ze dat even deden zouden die openingen er wel gekomen zijn. Maar goed, tzal wel een kleine offday geweest zijn ... de passing was vandaag niet echt accuraat
En De Sart is idd geen VDE, maar een toptrainer vind ik het toch ook niet. Vooral zn wissels snapte ik niet echt. Martens eruit is mogelijk nog te begrijpen, die had het in de eerste match ook al moeilijk met de hitte. Maar dat hij Haroun er niet afhaalt is onbegrijpelijk, die was totaal nergens, kreeg echt niets bij elkaar gevoetbald. Ik zou die er toch hebben afgehaald voor Vandenborre. Dat hij er tegen 9 man Mirralas uithaalt voor Vadis, een VM, snap ik trouwens ook niet echt. Getuigd imo niet echt van veel lef, op dat moment speelde België eigenlijk zonder spits tegen 9 man (Dembele vind ik persoonlijk geen pure aanvaller).
|