|
Det var nog en av de bättre Sensation jag varit på musikmässigt!
Zombi Nation och Satisfaction var nog då alla i hela arenan sjöng samtidigt och vilken känsla det var!
Jag har alla live seten -LINE från Samsung Mobile 
Kommer listor m.m.
Erick E : * * *,*
Kjeld Tolstrup : * * * *
Han var verkligen super på att mixa!
Tiga : * * *
Kände inte igen speciellt mycket, lite enformigt japp, men fortroande dansvänligt, jag hade typ 15 pers med mig som aldrig någonsin varit med om något likande, nu ska de med till Sensation i Amsterdam nästa år och nog mer därtill 
Megamixen : * * * * *
Ungefär här, blev jag ass-kalas, fick 10 Smirnoff och 10 BurnVodka av personalen av någon anledning 
Rune Rk : * * * *
Steve Angello & Sebastian Ingrosso : * * * * *
Dem är svenskar och kan det dem håller på med 
Tur att dem släppt in tidigare än planerat, annars hade ingen varit inne till 19:30.
Förövrigt så tyckte jag de hade dragit ner förmycket på själva showen, blev bara lite girls som gick med sina bubblor typ.
* *,*...
___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/
|