Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation White Copenhagen 2008
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anuga
Cuesheet Biatch



Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth

Ha, där ljuger dem ju, det såldes lite mer än 30000 biljetter
Jag undrar vilka dem inte räknar med...


___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Nov-07-2008 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum



Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!

Säkert ca 3000 "press-pass"


___________________
www.assortedtrance.com
www.facebook.com/assortedtrance
http://www.soundcloud.com/johannilsson
http://www.di.fm

Old Post Nov-14-2008 17:37 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch



Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth

quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Säkert ca 3000 "press-pass"

Nja, jag har fått reda på 250 "press-pass", sen 50 - 100 exclusive.
Resten vet i attans.


___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Nov-15-2008 00:23  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B



Registered: Jan 2005
Location: Danderyds Psykhus, Stockholm

tiga var förbannat bra. rune rk var helt värdelös. shm var okej.

men fy helvete för alla glowstick-kräk och folk som tycker det är roligt att springa runt utan tröja och flexa sina muskler. kul att bli oljad av nån skånsk gymguido mitt på golvet


___________________
soundcloud.com/kiskelfacit

Old Post Nov-16-2008 22:52  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Hässleholm

Mjaha?

Var mera inne på deluxe och läktaren än ute på golvet, var skön stämmning där inne

Erick E öppnade bra och det gungade på ordentligt :P

Kjeld Tolstrup missade jag helt :P

Tiga lirade mörk och samma dunk, lämnade efter en stund o drack bira i deluxe i stället

Megamixen var lika bra som vanligt

Rune Rk var kanon och släppte zombi nation - kernkraft 400 och hela stadion gungade och sjöng med

Steve Angello & Sebastian Ingrosso lirade helt jävla underbart trixade och hade sig släppte benny benassi - satisfaction.. satan vilket jubel det blev helt underbart

Det var gooooooott om plats runt hela scenen och man behövde inte trängas =) vid 23 tiden såg det fullsatt på golv =)

En underbar kväll ni som inte var där missade ngt

Och som vanligt kommer det ngn seg kommentar att sensation suger och att det inte var ngt speciellt

Bilder kommer upp och även bra videos

Öppning, megamix, och stängning bland annat :P

Låtar jag kommer ihåg lirades...

Benny Benassi - Satisfaction
Zombi Nation - Kernkraft 400
Eric Prydz - Pjanoo
Guru Josh Project - Infinity 2008 (Jerome Isama-Ae Remix)
Three Drives - Greece 2000 (ngn skön remix inne på Deluxe)
Energy 52 - Cafe Del Mar (Remix)
Maskinen - Alla som inte dansar (Dada Life Remix) <--- WTF :S
Axwell & Bob Sinclar - What A Wonderful World
G&G - My My My (Klaas Mix)
Fedde Le Grand & Funkerman - 3 Minutes
Funkerman - Speed Up
Eddie Thoneick - I Wanna Freak U
Robotman - Are You Ready For This

oooooooooooooch många många flera


___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering

Last edited by ice_key on Nov-17-2008 at 12:37

Old Post Nov-17-2008 09:05  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch



Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth

Det var nog en av de bättre Sensation jag varit på musikmässigt!

Zombi Nation och Satisfaction var nog då alla i hela arenan sjöng samtidigt och vilken känsla det var!

Jag har alla live seten -LINE från Samsung Mobile
Kommer listor m.m.

Erick E : * * *,*

Kjeld Tolstrup : * * * *
Han var verkligen super på att mixa!

Tiga : * * *
Kände inte igen speciellt mycket, lite enformigt japp, men fortroande dansvänligt, jag hade typ 15 pers med mig som aldrig någonsin varit med om något likande, nu ska de med till Sensation i Amsterdam nästa år och nog mer därtill

Megamixen : * * * * *
Ungefär här, blev jag ass-kalas, fick 10 Smirnoff och 10 BurnVodka av personalen av någon anledning

Rune Rk : * * * *

Steve Angello & Sebastian Ingrosso : * * * * *
Dem är svenskar och kan det dem håller på med

Tur att dem släppt in tidigare än planerat, annars hade ingen varit inne till 19:30.

Förövrigt så tyckte jag de hade dragit ner förmycket på själva showen, blev bara lite girls som gick med sina bubblor typ.
* *,*...


___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Nov-17-2008 15:06  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B



Registered: Jan 2005
Location: Danderyds Psykhus, Stockholm

quote:
Originally posted by ice_key
Rune Rk var kanon och släppte zombi nation - kernkraft 400 och hela stadion gungade och sjöng med


det lät som en dåligt mixad mos-samling


___________________
soundcloud.com/kiskelfacit

Old Post Nov-17-2008 23:35  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin



Registered: Oct 2003
Location: Stockholm

Rune RK var som gjord för Sensation. Massvis av anthem, klockrent
Erick E var annars förbannat bra. Grym sensation, bättre drag på folket än i Amsterdam när jag var där 05.
Gillade ballongerna http://www.youtube.com/watch?v=NlxWLmcWVao


___________________
myspace

Old Post Nov-18-2008 10:43  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch



Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth

http://livesets.nu/livesets/house/j...2008-15-11-2008
http://livesets.nu/livesets/house/e...2008-15-11-2008
http://livesets.nu/livesets/house/k...2008-15-11-2008
http://livesets.nu/livesets/house/r...2008-15-11-2008
http://livesets.nu/livesets/house/m...2008-15-11-2008
http://livesets.nu/livesets/house/t...2008-15-11-2008
http://livesets.nu/livesets/house/s...2008-15-11-2008


___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Nov-18-2008 14:51  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation White Copenhagen 2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- Another 2004 Tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Van Linden - "AM2PM" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:42.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!