Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skojar dom eller?!
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Fattar precis va du menar.

Ja stoppar dom inte från att klä sej hur dom vill.
Men ja tycker ändå de ser fjolligt ut!!
Tycker oxo att de ser konstigt ut , skulle aldrig klä mej så där själv.
Och om ja skulle göra de , så hade ja nog inte valt Rosa som färg

LateR:Z.......

Old Post Jun-14-2002 13:16  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

är det nån här som egentligen har sagt att man inte "får" klä sig som man vill? - nä precis
och av samma anledning som man får tycka att alla ska få ha på sig vad man vill, så får man också tycka att samma kläder suger - det är ju upp till var och en

själv tycker jag att det är kul att klä upp sig extra till fest, men det finns dom som, i mitt tycke, går för långt (inget sagt om bilden i fråga)

Old Post Jun-14-2002 13:50 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by reveal
är det nån här som egentligen har sagt att man inte "får" klä sig som man vill? - nä precis
och av samma anledning som man får tycka att alla ska få ha på sig vad man vill, så får man också tycka att samma kläder suger - det är ju upp till var och en

Precis. Folk gav ju bara sina personliga åsikter om klädstilen. Det handlade inte om nåt "nedklankande" så vitt jag vet. Folk sa inte att det var "fel" att klä sig på ett visst sätt utan "fult". Eller också har jag missat nåt.

Old Post Jun-14-2002 15:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Re: Skojar dom eller?!

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Kolla in detta! Ser för jävligt ut! Lite homosex stuk!! Usha!

Detta skulle juh kunna tolkas som ett generelt uttalande och inte en åsikt... Men det är väl det enda... DJ_Exon skrev juh sedan senare oxå detta:

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Jag har inte heller några problem med att folk spökar ut sig till fest, shit det gör ju jag tillochmed! Men det som var lite kul var att dessa crasherkids är helt lost IMO!

Så det finns juh egentligen inget att klaga över
En åsikt är en åsik och aldrig fakta

Let the discussions continue

Old Post Jun-14-2002 19:35 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002
Party Hat

Allt jag ville var bara att vi skall tänka efter innan vi samlas runt ett gemensamt offer och pekar ut dem o skrattar.......

peace

jag fyller år om 30 minuter nu

woopee

Old Post Jun-14-2002 21:33  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skojar dom eller?!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2005-04-15 - Sander Kleinenberg - Ultraviolet Track#8 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerpetous Dreamer - Sound Of Goodbye [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:52.

Forum Rules: