Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dis ça va pas bien??
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
hu?

Old Post Sep-23-2008 18:43  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

quote:
Originally posted by chasis.fan
Va y avoir du G-Line
(/me attend la remarque de Greg69 ).

roflol ... ouai bah en tout cas, mes flags geof / cm sur ce serveur pourrave, je les regrette vraiment pas ... On pouvait à peine kline les neuneus tandis que certains ircop se plantaient et posaient un g-line sur tel ou tel FAI par erreur

Old Post Sep-23-2008 18:48  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Je viens de taper sur mon ordi je croyais que ça venais de lui. En fait ces phrases elles ont vraiment du sens ou c'est juste une private joke ?

Old Post Sep-23-2008 19:01  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Seul un geek peut comprendre je crois...

Notez, je suis pas une geekette wouhouuu

Old Post Sep-23-2008 19:05 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

et là je dis LOL

edit :
quelqu'un peut remonter le thread du kamoulox please

Old Post Sep-23-2008 19:14  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

lol. J'vais tenter de faire clair & court parce que bon, à la base, on s'en cogne un peu.

Sur un chat (IRC), y a différents statuts (comme sur le forum).
Sur un serveur tel que voila/wanadoo, pour chaque salon il y a les @ (qui peuvent kick / ban les users), les CMs ( chefs de l'équipe de @), les geofrontistes (passent par un robot spécial afin de pouvoir, en gros, être @sur tout le serveur. En gros, un Kill ou kline =kick et un Gline =ban du serveur), les IRCops (les cowboys, on sait pas trop à quoi ils servent en fait, enfin si, sur tout serveurs normalement constitués, c'est les big boss niveau modo ET technique genre entretien des bots and co).

Voilà. J'espère que ca rend les choses un peu plus lisibles

Old Post Sep-23-2008 19:16  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

non!

Old Post Sep-23-2008 19:18  France
DianeDesEtoiles
there there ...

Bah tant pis, un suppo et au lit !

Old Post Sep-23-2008 19:21  France
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Bon alors c'est ici le thread où on peut dire des conneries sur l'dos des modos ??

Anne je t'aime

Run baby run !

Old Post Sep-23-2008 19:21 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

du tout, pas dodo.
gravure du cd avec le set de Low-R fini donc là je vais mettre le son de la chaine hifi à font et repasser en regardant le match brouillé de la seule chaîne qui me reste

Old Post Sep-23-2008 19:22  France
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Tashita
Bon alors c'est ici le thread où on peut dire des conneries sur l'dos des modos ??

Anne je t'aime

Old Post Sep-23-2008 19:24 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Les geeks dehors!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Sep-23-2008 19:40  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dis ça va pas bien??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksong from the movie 7 seconds [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTechnique - "You and me" (Matt Darey Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:18.

Forum Rules: