|
| quote: | Originally posted by vedder555
Hee allemaal ,
Ben ook pas aangemeld als addict hier lees al een jaartje mee en heb er een hoop tips vooral van nieuwe releases door gekregen en beluisterd.
Ben 33 jaar heb dus de groei van de "house" en trance bewust meegemaakt zijn er meerdere van 30 + hier vraag ik me af.
Ik hou zelf van de betere trance, momenteel kost het iets meer tijd om de goede trance van de andere "trance" te filteren, maar dat geeft niet het is een van mijn grootste hobby's om 10/11 briljante trancetracks te verzamelen en daarvan dan een compilatie te mixen voor mezelf en wat vrienden.
Ik ben met deze compilaties in 1987 gestart en heb er nog steeds veel plezier in om ze te maken.
groeten allemaal and Ceeyaaah in the forums
Arjen (Vedder555) |
donna is ook zoiets, maar die komt hier niet meer zo vaak .
mzzl
___________________
I hate the global warming hoax
|