|
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
/me is voor engeland nu nederland er nie bij is.. zuid korea en japan zijn ook relax en moge ook ver komen van mij
landen die er de eerste ronde uitmogen:
turkije (al dat getoeter op straat als ze 1-0 voorkomen pfff, laat staan als ze winnen)
italie (2 jaar gelee he:@)
duitsland
belgie
en portugal
de reden waarom minder goede voetbal landen winnen van de betere is volgens mij omdat ze geen druk kennen.. iedereen denkt dat ze verliezen, ze willen dan ook nog es bewijzen dat dat helemaal niet zo hoofd te zijn.. en sja, net zoals ahp2002 zei, die landen gooien voor volk en vaderland heel hun hebben en houwen erin dat zie ik die overbetaalde nederlandselftal spelers nooit doen:S
___________________

ta-forum-members midi site
|