Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Elke scene is loos wat mij betreft en bestaat alleen maar uit een hoop lucht.


Niet om t een of t ander, maar ik denk dat de gemiddelde top 40 luisteraar dit forum ook een scene vind.

Of we gaan statuten schrijven en regeltjes verzinnen, zodat we onszelf de trance-verslaafden-vereniging kunnen noemen

Old Post Jun-07-2002 14:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...



Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands

quote:
Originally posted by Donna


Rellen is idd niet uitnodigend meer hierdoor,lekker voor jezelf houden dan heb je tenminste een tijdje iets exclusiefs.

Als je ook een cd of plaat ript dan doe je dat toch zodat dat nummer of die cd verspreid wordt of zie ik dat dan weer verkeerd

Ik vin dus ook dat soort threads als de nieuwe vette releases thread'wel donders handig zodat je kan zien welke nummers ik weer eens kan downloaden, net zoals bijvoorbeeld de 'top# nummers van dit moment' thread, ik zou het ook onzin vinden om die te sluiten.
Ik vind ook dat als iemand graag een bepaalde cd of nummer hebben wil en als jij dat nummer heb dat je dan best kunt sharen, ik zou daar zelf ook geen probleem van maken.


___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Jun-07-2002 14:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

quote:
Originally posted by Joost008
Ik vind ook dat als iemand graag een bepaalde cd of nummer hebben wil en als jij dat nummer heb dat je dan best kunt sharen, ik zou daar zelf ook geen probleem van maken.


MEE EENS!


aan de andere kant: als jij je te pletter hebt lopen zoeken voor een set, en na veel gedoe en gehannes heb je eindelijk die login, ga je hem dan gelijk doorgeven?

Old Post Jun-07-2002 14:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable



Registered: May 2002
Location: stalingrad

quote:
Originally posted by MaGiK54
Jullie hebben het nou allemaal over "de scene". Wat ik me nou afvraag, is er een definitie van het begrip scene ? Wanneer wordt iemand beschouwd als een "lid" van "de scene" ? Moet je naar veel feesten gaan, moet je veel cd, platen of exclusieve mp3 hebben of moet je veel posten op tranceforums ? En aan wie is het te bepalen dat je in de "scene" zit.

Errug loos begrip als je het mij vraagt. Gaarne jullie reactie graag, ben benieuwd.



je moet vooral erg "l33t" zijn!



de scene? tja ik zou ook niet weten hoe je daar lid van moet worden.. veel vriendjes maken denk ik?

Old Post Jun-07-2002 14:07  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Als diegene weer een set heeft die jij graag wilt hebben en er dan dus niet naar hoeft te lopen zoeken wel ja.....dat is nou sharen....

Ennuh nee joost,niet op die manier spreaden zoals er nu gebeurd,t gaat allemaal nergens meer over


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jun-07-2002 14:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...



Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands

quote:
Originally posted by Donna
Ennuh nee joost,niet op die manier spreaden zoals er nu gebeurd,t gaat allemaal nergens meer over


Hoe bedoel je dat dan vind jij het erg dan als jij een plaat geript zou hebbe en jij maakt er heel veel mensen blij mee....daar doe je het toch voor dan lijkt me...en hoe komen anders die fantastische trance releases allemaal op Ag en dergelijke te staan???


___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Jun-07-2002 14:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Elke scene is loos wat mij betreft en bestaat alleen maar uit een hoop lucht. Want inderdaad: wie of wat bepaalt of je in de scene zit of niet? Een mens is en blijft een kuddedier wat er graag bij wil horen. Vandaar scenes. En het is toepasbaar op ELKE scene! Anders zou het geen scene heten, maar bv een club. bij een club of vereniging heb je statuten, en bij een scene niet.

ja, zelfs de band 'The Scene' vind ik nix, yagh


en als er dan zo'n scene is dan bestaat t volgens mij alleen uit een stelletje nerds

wat heb je nou aan rippen als je t toch alleen voor jezelf wilt houden omdat jij dan exclusief bent???

en, ik zei t al tegen profeetrus, in feite zijn we toch allemaal leechers?


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jun-07-2002 14:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Miss Proximus
in feite zijn we toch allemaal leechers?

ik iig!


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jun-07-2002 14:44  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tall21
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands

Pfff wat een discussies zeg. Mijn mening:

1. Dit forum draait om trance (en aanverwante muzieksoorten). Waarom zou je geen namen van nieuwe nummers mogen posten?? Nou en dat sommigen wel ftp xs hebben en sommige niet. Noem het patsen, noem het gewoon sharen van namen, what's the difference. Mensen die het patsen vinden lopen volgens mij gewoon over van jaloezie dat zij zelf niet of niet snel genoeg die nummers kunnen krijgen. Ik ben zelf altijd heel blij met threads waarin nieuwe nummers gepost worden. Dan kan ik met mijn AG satellite xs die nummers downen. Maakt het nou in godsnaam uit dat je een nummer 2 dagen later hebt dan een ander. Ik weet dat nummers soms snel uit de gratie zijn, maar in 2 dagen is een nummer echt nog niet oud ofzo hoor. En of je nou wel of niet de info van rel. groups erbij moet zetten, zoek dat lekker zelf uit. Daar kan ik me echt niet druk om maken.

2. Bijna iedereen die hier komt download mp3's neem ik aan. Dus neem ik ook wel aan dat iedereen bij zijn of haar dagelijkse bezoekje aan dit forum ook wel ff verder kijkt dan alleen het NL forum op TA. Er zijn mogelijkheden om te sharen, gebruik die dan gewoon. Het is toch nergens voor nodig om ook nog eens hier nummers te sharen... Op livesets (en producties wellicht) van NL TA's kan wat mij betreft wel een uitzondering gemaakt worden.

3. Fuck ik had nog iets, maar dat ben ik ff vergeten . Komt misschien nog wel..


___________________

Old Post Jun-07-2002 15:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tall21 Click here to Send Tall21 a Private Message Add Tall21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Valt me beetje van je tegen Snuggle dat je hier een PRIVATE message gaat posten!!! Je bent notabene MOD, dan zou je moeten weten dat dat niet kan! Ook al ben je het NOG zo niet eens met iemand, private is private. Jullie sporen ZELF aan om niet te flamen en commentaar via PM te doen. Wat hebben mensen daar aan als het dan toch in public geplaatst wordt?! Vind het een beetje laag. ONGEACHT wat er in die PM staat!!!!!


quote:
Originally posted by Donna
Mja dat was ik idd nog vergeten te zeggen,ik ben daar laatst ook bij blik over gevallen dat ie PM dingen pm moest houden,en ik ben dan ook best wel verrast dat jij dit hier en publiek gooit snuggie....
Ik denk dat je t achteraf ook niet echt slim van jezelf vind maar toch hey,dit kannie.....


Excuses, was ook een beetje laag en ik was ook niet slim. Had ik niet moeten doen, maar ik was wel pissig dat ik zo'n zielig zeik-pmmetje krijg. Als moderator kan je hier vaak echt helemaal niets goed doen

Greetz,
SnuggLe


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-07-2002 15:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

Zal ik het dan maar proberen uit te leggen

De zogenaamde scene is NIET bedoelt voor buitenstaanders (oftewel NON-leden), waarom niet?
Nou ten eerste WAT doen die NON-Leden ervoor terug om een mp3tje te downloaden? die iemand anders ripped (met gevaar voor eigen leven, want reken maar dat als je gepakt word dat dan de problemen hooggggg opstapelen... qua celstraf en boetes daar heb je heel de rest van je leven last van)
Verder brengt het doorgeven aan die NON-Leden met zich mee dat de rippers veel meer gevaar lopen omdat mensen die niet "gescreened" zijn dan ook bij zogenaamde "classified" info kunnen

Daarom is het ook bedoelt als grote ruilplaats voor de rippers zelf... de een ripped wat en dan kan de rest dat downloaden en als wederdienst van het downloaden rip je zelf ook wat enzovoort

Dus als je ripped zit je er niet in om een nummer of CD of wat dan ook te verspreiden, maar voor het Peer 2 Peer diensten verschaffen

Ennuh in feite zijn we niet allemaal leechers als je zo bekijkt, want de echte leden doen er dus wel degelijk wat voor terug

Daarbij komt ook nog dat ik er totaal NIX van geloof dat als deze scene morgen opgerolt zou worden (in zn totaliteit) dat er dan nog mensen aan alle nieuwe mp3's zouden kunnen komen
Want zoals ik het al zag vorig jaar in December... toen lag alles op zn kop doordat de FBI een zootje mensen had opgepakt
Gelijk lag de hele troep stil en niemand kon meer nieuwe nummertjes krijgen
En ja dan word er gevraagd waarom "wij" zon hekel hebben aan Public Forums enzo waar alles besproken word
Tis wel even onze toekomst die in het schuitje zit (niet dat me DAT uitmaakt anders moet je er niet bij gaan zitten, maar ik hou het liever toch zo veilig mogelijk dan)

*in afwachting van de flame *


Greetz,
Glaniskanis


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Jun-07-2002 15:12 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

hehe nice


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jun-07-2002 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack From Slinky [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVirus - "Bratishka" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!