|
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik werk 2 dagen in de week voor een promotiebureau, is echt fantastisch werk, beetje rondscheuren in een autootje door heel nederland, altijd leuke (lekkere) collega's , vet lange dagen maken, en bovendien krijg ik ook nog wel een aardig uurloon (iets van 16 piek per uur (guldens dus) )
Verder heb ik nog een baantje in een 4 * hotel in rotterdam, daar werk ik 1 weekend in de maand als nachtportier. Btje in de bar hangen, btje babbelen met mensen die het in tegenstelling tot dit arme studentje wél hebben gemaakt. En je ziet af en toe ook nog wat bekende mensen (Coolio, u2) Maar goed, t verdient echt lekker.
En dan heb ik ook nog een baantje tijdens het voetbalseizoen bij het ANP. Hier moet ik voetbalclubs bellen voor uitslagen van voetbalclubs. Ook wel relaxt werk, verdiend ook nog wel aardig, en is bovendien katerbestendig (goed voor na het stappen hehe)
Hmm heel vreemd, als ik nu naar boven kijk.. Waarom heb ik altijd
geldgebrek?? 
[edit] tis een 4 **** hotel zie ik nu [/edit] |
Dit vinnik nou cool,van die *buitenissige* bijbaantjes,je doet een hoop ervaring op vele fronten,je moet tenminste je kop nog gebruiken ook