Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Ik werk 2 dagen in de week voor een promotiebureau, is echt fantastisch werk, beetje rondscheuren in een autootje door heel nederland, altijd leuke (lekkere) collega's , vet lange dagen maken, en bovendien krijg ik ook nog wel een aardig uurloon (iets van 16 piek per uur (guldens dus) )

Verder heb ik nog een baantje in een 4 * hotel in rotterdam, daar werk ik 1 weekend in de maand als nachtportier. Btje in de bar hangen, btje babbelen met mensen die het in tegenstelling tot dit arme studentje wél hebben gemaakt. En je ziet af en toe ook nog wat bekende mensen (Coolio, u2) Maar goed, t verdient echt lekker.

En dan heb ik ook nog een baantje tijdens het voetbalseizoen bij het ANP. Hier moet ik voetbalclubs bellen voor uitslagen van voetbalclubs. Ook wel relaxt werk, verdiend ook nog wel aardig, en is bovendien katerbestendig (goed voor na het stappen hehe)

Hmm heel vreemd, als ik nu naar boven kijk.. Waarom heb ik altijd geldgebrek??

[edit] tis een 4 **** hotel zie ik nu [/edit]

Last edited by Jappio on Jun-09-2002 at 17:49

Old Post Jun-09-2002 11:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hamburgerboefje
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

Ik loop nu nog een week stage in een expeditiebedrijf. Ik zit op de UK afdeling en regel de transporten van en naar de UK. Mijn werkzaamheden; plannen, collega's vervelen, koffie zuipen, koffie zuipen, koffie zuipen, en koffie zuipen natuurlijk...dat was het wel zo'n beetje.

Old Post Jun-09-2002 12:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted

Registered: Oct 2000

Appie ruled...... heb ik een tijdje gedaan... maar de baas beviel me niet(de 2e baas binnen een jaar, bij het zelfde "zaak")....

wa was dat nummer nou weer.... oh ja 1174

haha

Nu werk ik op een zaterdag in een fabriek, in het onderhoud (repareren, schoonmaken etc)

Maar over een paar maanden ben ik klaar met school.... dus dan heb ik geen geldnood meer (hoop ik )

ps... vriend van me werkt bij de Makro. Dat verdient dus echt stukke beter dan APPIE.... wist ik dat maar. Dan was ik daar gaan werken.
Makro = helft meer dan appie

Sandman

As a final touch, God created the Dutch

Old Post Jun-09-2002 14:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Ik werk bij Golden Tulip Hotel Epe

HOTELBESCHRIJVING:
Een 4 sterren hotel, midden tussen de Veluwse bossen en aan de rand van de heidevelden ligt Golden Tulip Epe. Alle kamers zijn voorzien van radio, Pay-tv en telefoon. Om te ontspannen maakt u gebruik van onze hotelfaciliteiten als een gezellige bar, 4 bowlingbanen, brasserie, a la carte restaurant, terras, verwarmd binnenzwembad, sauna en Turks stoombad. Meer dan 100 fietsen zijn aanwezig voor verhuur. Kinderoppas is mogelijk op aanvraag. Gratis parkeermogelijkheden. Al onze kamers zijn comfortabel en sfeervol ingericht en geven uw een huiselijk gevoel. Het hotel beschikt over faciliteiten zowel voor de zakelijke als particuliere gast.

Faciliteiten in, of dichtbij het hotel.
  • Bar/Lounge
  • Business Center
  • Golf
  • Hairdryers Available
  • No Smoking Rooms/Facilities
  • Pool
  • Heated Pool
  • RV or Truck Parking
  • Restaurant
  • Room Service
  • Safe Deposit Box
  • Sauna
  • Solarium
  • Television with Cable
  • Tennisbaan

Ben daar werkzaam als kelner in de Bar, Brasserie en Restaurant.

Werk er al zo'n 4 jaar en t is echt super gezellie daar

Last edited by eXos on Jun-09-2002 at 14:44

Old Post Jun-09-2002 14:37 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

tja.....
ik ben electricien op schepen maar dan niet op kleine jachtjes maar meestal coasters ook doen we wel van die jachten van een miljoen per meter !! (60 meter) Ik ben projectleider en verdient lekker moet ik zeggen
Alles wat electisch is doen wij duss....
Ik heb geld genoeg voor feesten enz... maar ik moet ook nog een huisje auto en vriendin onderhouden dus kan niet altijd feesten.

Old Post Jun-09-2002 16:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001

asperge steken

en ongeveer 1 x per maand draaien op een feesie van kids van 11 tot 16 en innut zwembad met discozwemmen..

vooral die laatste 2 verdienen lekkah ongeveer 30 piekjuz per uur.. das toch lekker verdiend met ut draaien van plaatjes (wel commercieel.. maja.. boejuhhh voor ut geld doe ik ut wel )

Old Post Jun-09-2002 17:16 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Lol ff navragen want volgens mij werkte daar ook een goede vriend vanmij voor een paar dagen ofzo...weet ik alleen niet meer zeker..

Old Post Jun-09-2002 17:27  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Ik werk op de expeditie bij een snackfabriek, verdiend iets van 6 euro's per uur. Nou ja verdienen, dat krijg ik.
Over 3 weken ben ik klaar mee school, dus daarna moeten de geldwagentjes binnen komen, als ik het haal .

Old Post Jun-09-2002 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

HOTELBESCHRIJVING:

blabla

Ben daar werkzaam als kelner in de Bar, Brasserie en Restaurant.

Werk er al zo'n 4 jaar en t is echt super gezellie daar

Ik heb in de zelfde keten gewerkt, GT; Tis nu alleen overgenomen door NH In dit hotel werk ik:

NH Atlanta

HOTELBESCHRIJVING:

Dit hotel ligt in het centrum van Rotterdam, de tweede stad van Nederland met een van de grootste havens ter wereld, tegenover het World Trade Centre.

Accommodaties
Het NH Atlanta Rotterdam Hotel heeft:

• 199 kamers
  • 1 suite
  • 15 junior suites
  • 5 appartementen voorzien van een eigen badkamer
  • toilet benodigdheden
  • kabel en pay-TV
  • föhn
  • telefoon met directe buitenlijn
  • kueze van hoofdkussen
  • minibar
  • roomservice
  • was- en stomerijservice
  • modemaansluiting
  • kluisje
  • broekenpers
  • niet roken kamers en kamers voor minder valide mensen zijn beschikbaar

Faciliteiten:

• 7 zalen
  • bar / brasserie Atlanta
  • Coffee Lounge
  • parkeergelegenheid
  • baby kribs
  • zakelijke faciliteiten
  • schoenenpoets service

Lol.. HOTELWERK RULZZZZ!

(af en toe dan :P)

Trouwens profeetrus,, ben jij ook een vaste bezoeker van de GT-sportdagen?

Old Post Jun-09-2002 17:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

Ik werk bij Max Foodmarket (http://www.maxfoodmarket.nl). Ik werk daar als chauffeur. Zal ff aangeven wat het werk inhoudt. Je bent bij dit bedrijf verplicht 12 uur in de week te draaien. Opzich geen probleem lijkt me zo. De werkzaamheden zien er als volgt uit.

De orders van mensen komen binnen via centrale computer. De orders worden via de orderbewerkers door gegeven aan de mensen in het magazijn (klein supermarktje). Daar lopen ze met winkelkarretjes rond en halen ze alle spullen op die oplichten met het aantal erbij. Waarna de kar door gaat tot aan de tafel waar de bon wordt afgedrukt. Dan kom ik om de hoek kijken. Krijg van de planner een routelijst, een sleutel en laadt dan vervolgens me wagen vol met de desbtreffende kratten boodschappen. Stap in de auto, voer in het navigatiesysteem de eerste straat in en rij dan naar de klant.
Bij de klant haal je de embalage van de klant van het totaal bedrag af en reken je af door middel van een mobiel pinapparaat of een eenmalige machtiging (Niet kontant). Als dat is gebeurd pleur je de embalage achterin en scheur je verder. (p.s. meeste klanten geven fooi , zit in 1 week meestal met 15 euro fooi) Als je dan klaar ben met je laatste klant rij ik meestal nog ff wat rond de baas merkt het toch niet En dan kom je weer aan en begin je weer met het zelfde.

Kort samengevat:

- inladen
- rijden
- afrekenen
- embalage
- soms in het magazijn als er heel veel orders zijn (alleen op de vrijdag soms)

Verdiensten: 6,50 euro per uur en in de maand mei vakantiegeld + 24 vrije doorbetaalde dagen.

Old Post Jun-09-2002 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Jappio
Ik werk 2 dagen in de week voor een promotiebureau, is echt fantastisch werk, beetje rondscheuren in een autootje door heel nederland, altijd leuke (lekkere) collega's , vet lange dagen maken, en bovendien krijg ik ook nog wel een aardig uurloon (iets van 16 piek per uur (guldens dus) )

Verder heb ik nog een baantje in een 4 * hotel in rotterdam, daar werk ik 1 weekend in de maand als nachtportier. Btje in de bar hangen, btje babbelen met mensen die het in tegenstelling tot dit arme studentje wél hebben gemaakt. En je ziet af en toe ook nog wat bekende mensen (Coolio, u2) Maar goed, t verdient echt lekker.

En dan heb ik ook nog een baantje tijdens het voetbalseizoen bij het ANP. Hier moet ik voetbalclubs bellen voor uitslagen van voetbalclubs. Ook wel relaxt werk, verdiend ook nog wel aardig, en is bovendien katerbestendig (goed voor na het stappen hehe)

Hmm heel vreemd, als ik nu naar boven kijk.. Waarom heb ik altijd
geldgebrek??

[edit] tis een 4 **** hotel zie ik nu [/edit]

Dit vinnik nou cool,van die *buitenissige* bijbaantjes,je doet een hoop ervaring op vele fronten,je moet tenminste je kop nog gebruiken ook

Old Post Jun-09-2002 19:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

ik heb gewoon een krantenwijk..

Old Post Jun-09-2002 19:41  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold vocal track id needed [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTilt - "Invisible" (Lost Tribe Vocal Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:23.

Forum Rules: