|
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני זוכר אותך אחי
וואי וואי זה היה ממש מזמן עוד לפני שהקמנו את הפורום הישראלי

הוא אחלה גבר ח'ברה
בכל אופן ברוך הבא
למה עזבת ? |
לא עזבתי...
הייתי קצת יותר בפורום של
DTF - project A...
למי שמכיר...
___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------
|