מעניין איזה
CDR זה שם בתמונה הזאת...
ולא זהיתי את האוזניות?
Stanton Dj Pros 2000s
השתמש בהם גם בסט שלו ב
Dutch Dimension 02-02-02 (9 hour set)
Jun-16-2002 12:58
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
WOW!!!
I never knoew Haoman is such a HUGE place!
Hows the lights and sound system? Do they have lasers and such stuff?
guess its the biggest club in the mis east
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
Jun-16-2002 13:24
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
quote:
Originally posted by TranceGiant
WOW!!!
I never knoew Haoman is such a HUGE place!
Hows the lights and sound system? Do they have lasers and such stuff?
guess its the biggest club in the mis east
לא הייתי שם בחיים ולצערי אני גם לא אהיה......
אבל אם זה מתקרב לרמה של הטיאלוי (ולפי מה שאמרו לי הוא אכן בערך באותה רמה) זה בטח מקום שיאא
וברור שענק.....
וגם אני שמעתי שפותחים בת"א.....נחיה ונראה
Jun-16-2002 13:40
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
בואנה יובל תמונות אדירות!!!
באמת מקום אדיר... ואם האומן בא לתל אביב אז אולי סוף סוף יש מצב ללכת לשם
___________________
.
Jun-16-2002 13:43
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
quote:
Originally posted by yahel222
לא הייתי שם בחיים ולצערי אני גם לא אהיה......
אבל אם זה מתקרב לרמה של הטיאלוי (ולפי מה שאמרו לי הוא אכן בערך באותה רמה) זה בטח מקום שיאא
וברור שענק.....
וגם אני שמעתי שפותחים בת"א.....נחיה ונראה
lama she lo tiyhe? ma habaaya lisoa le yerushalaim?
o she ata mitkaven la gil? 21+?? mekave she lo ki behol zot ba li lavo bakaiz vwe ulay gam lalehet le sham..
edit: TLV ze 18+ ?
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
Jun-16-2002 13:50
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
אחלה תמונות, אבל נראה אחוש צפוף... אני שונא מסיבות שדוחסים
בכל מקרה... אם הם עוברים לת"א נלך לבדוק על מה כל המהומה
___________________
Jun-16-2002 13:56
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by TranceGiant
edit: TLV ze 18+ ?
זה תלוי לאיזה ליין של מסיבות אתה הולך...
יש כל מיני סוגים לגילאים שונים
___________________
.
Jun-16-2002 13:57
Vman
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: Nordia (Crime City)
lama she lo tiyhe? ma habaaya lisoa le yerushalaim?
o she ata mitkaven la gil? 21+?? mekave she lo ki behol zot ba li lavo bakaiz vwe ulay gam lalehet le sham..
edit: TLV ze 18+ ?
אחי אם עוד לא הבנת אז המסיבה ביום חמישי היתה האחרונה !!
סגרו את המקום !!! זהו אין יותר האומן 17 בירושלים !!!!!
עכשיו בקשר לגיל - זה לא קשור לדיסקוטק אלא לאיזה ליין יש בו
ככה למשל באומן 17 היה בימי שישי ליין לגילאי 18 פלוס
בימי חמישי היה ליין לגיאלי 21 םלוס (שנגמר לפני שבועיים)
עכשיו הטיאלוי יש בו 3 חדרים
יש את החדר המרכזי הגדול
יש את החדר של המרפסת שהוא מחובר למרפסת
ויש את הגרין רום שהוא עוד חדר קטן יותר
עכשיו בימי שישי בחדר המרכזי ובמרפסת יש ליין גייז של שירזי - הומואים
בגרין רום בימי שישי התחיל לפני מספר שבועות ליין מסיבות נוער
ובימי שבת יש ליין חיילים שזה כניסה לחיילים או 20 פלוס
ויש גם בימי שני מסיבות שם לגודלים יותר.....
מבין ?!?!?!?!